23 juni | konstiga liv

Ja livet är verkligen upp & ned. Jag kan inte säga mycket mer än så, tiden får utvisa saker och ting. Men för stunden mår jag bra, något fundersam men jag mår bra. Så fort det infann sig så kom motivationen tillbaka för att ha ett liv, vardagen börjar ta form. Igår diskade jag dagens disk då jag vart duktig på att hålla efter nu minsann, sen så fixade jag & bina i trädgården. Rensa ogräs osv. :) Nu är det fint. Sen damsög jag efter hårhunden såklart. Idag ska jag tvätta. Klockan är halv åtta och har nyss kommit hem från en härlig vårpromenad med Smilla. Känns tungt att hon ska åka om en vecka .. :(

Men men, ska förmodligen åka & provrida ett fint haflingersto som kanske blir nya medryttarhästen. Dock har jag tappat bort tjejens nummer så måste gå igenom lite mejl. ;) Men det verkade jättelovande. Lagom utbildad, bra ålder och jättesnäll.

Men nu har jag inget vettigt att skriva, bloggtorka. Ska dessutom försöka mig på en ny header, den jag har nu är inte aktuell då jag inte kommer rida Sleipner något mer vad jag vet. Får se vad det blir för nya bilder. :)

Bilden är från när jag var hos syter när en söt liten Ida kom och hälsa på med Ninja. ida har fått mig att börja tycka om beddisar. ;) hihi Ninja är sötast <3
// Emma




Kommentarer
Postat av: Jossie

Bra att allt går åt rätt håll! Jättecharmig bild på dig och hunden ;)

2010-06-24 * 13:33:15
URL: http://jsantinelli.blogg.se/
Postat av: Jossie

Sv: Haha, driver du med mig? Men får väl tacka fastän jag inte håller med dig :P Och kalla mig gärna Jossie ;)

2010-06-24 * 17:46:40
URL: http://jsantinelli.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Toppen att du mår bättre! :) Kram på dig!

2010-06-25 * 14:15:34
URL: http://lellelilla.blogg.se/
Postat av: ?

Varför ska du inte rida Sleipner något mer? :(

2010-06-30 * 13:42:25


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0