5 juli | slut på semestern


Åh tror ni jag är trött eller?? Hatar att ställa om ens dygnsrytm. Kunde inte somna fören ett någon gång inatt, sen upp vid fem. = död Emma.. men snart är jag ikapp. ;) Vart en lugn halvdag för mig ialalfall. Flyttat upp grupp 4 i grisning så har pysslat där hela dagen med att strö upp, montera bärrör osv. Skönt, tyvärr asvarmt i alla stallr nu. :( Ligger en avlivad sugga ute på gårdplan och väntar på hämtning, såg ut som hon skulle explodera. >.< Så jävla uppsvullen på bara ett dugn. Vidrigt! Ser fram emot alla efterbördar nu... ;)

Gårdagen var iaf bra, eller ja Smilla åkte ju till sitt nya hem. Trodde inte jag skulle grina men det gjorde jag. :( Såå tomt här hemma nu men hon kommer få det så bra. Ska dit om två veckor och hälsa på och få betalt osv. Då blir det slutgiltigt. Fick iaf en hälsning av henne igår kväll. Den bilden ser ni nedan. :) Ligger så nöjd på verandan och tittar ut. <3

Efter det ville jag inte vara hemma, så Emil, jag, Dessan & micke åkte upp till kilsbergen för att sola,bada, fiska & grilla. Var mysigt men solen försvann på eftermiddagen så efter några timmar gav vi upp och på impuls åkte till gustavsvik och badade äventyrsbadet. xD Haha, är lite mörbultad idag. ;) Men kul var det!

På kvällen följde jag med Fanny som äger zinderella till betet där hon står just nu. Ända borta i Frövi. phu, tur hon inte står där vanligtvis. ;) Hihi
Hon var såå fin Zindi. Alldeles lagom ser hon ut att vara. Ser fram emot när jag får provrida. Lite tjocker just nu då hon går på bete, men i augusti ska hon sättas igång. :D Hoppas verkligen jag får göra ett försök som medryttare på henne. Tyckte allt verkade väldigt bra. Jättefint stall och skrittavstånd till wittvång med ridbanor & ridhus! *hoppas* Hon verkar himla go iallafall. :))

Men som sagt nu är jag trött, älsk & jag ska åka ut på äventyr. Ska bada i kalkbrottet och sen göra något som är en överaskning tydligen. Jag får inget veta >.< Men det kan ju blir kul.. eller knasigt. xD hihi
// Emma




Kommentarer
Postat av: Lovisa

Gud va fin hon är Zindi :) Själv måste ja lämna bort min ett tag :( usch.. kommer bli jobbigt...

Och Smilla ser ut å trivas :)

2010-07-05 * 20:18:30
URL: http://nikonda.blogg.se/
Postat av: Emma || Nikoba

varför ??? :O

2010-07-05 * 20:43:19
URL: http://nikoba.blogg.se/
Postat av: Linnéa (svar på kommentar)

Ja, det är svårt det där med saknad..

Nej, just nu är det lite struligt mellan mig och David, vi vet inte riktigt vad vi ska göramoch om vi ska fortsätta vara tsm.. :/ Kraaam

2010-07-06 * 09:48:10
URL: http://lellelilla.blogg.se/


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0