9 januari | filmen avatar & hemfärd

Dög inte inlägget i förrgår eller ? ;) Eftersom ingen kommenterat. höhö
Att jag inte bloggade igår har sina anledningar. Efter jobbet så stack jag, emil, theresa & morgan iväg på sena bion och såg avatar. GRYMT bra film, håller med ida om att det slår sagan om ringen alltså. Så fint gjort och man drogs verkligen in i denna udda kärlekshistoria. Lätt full pott från mig! Man lixom märkte inte att timmarna gick, när sluttexterna rullade utbrast emil "klockan är ju tolv!" haha sjukt. Men bra var den! Hade gärna sett den i 3D :3

Så där har ni anledningen orkade faktiskt inte blogga mitt i natten. även om jag var på god väg. haha. Förresten så såg emil & jag innan bion filmen 2012 som emil laddat ned. Jättebra dem med men liknade day after tomorrow rätt mycket tyckte jag. fast denna var grymt snyggt gjort. Lite trött på att se new york falla i bitar av naturkatastrofer.. Men men bara min åsikt. ;)

Det var hemskt att jobba igår, vaknade på morgonen med ont i halsen och huvudvärk, och tro mig det blev inte bättre under dagen. var helt lost i huvudet och hade nog lite feber. Kul att vi dessutom hade kastrering. höhö höll seriöst på att ramla ihop. xD Fy fan för att jobba när man är sjuk, tur att jag är ledig fram till måndag. Får kurera mig så gott jag kan. Mår dock lite bättre idag, nu är jag snorig som fan och halsen tjock. >.<  blö!

Åker iallafall hem till askersund nu om en stund. Ska fira systersonen albin som blir 16år idag, sen ska jag hem och tvätta lite ;) haha stannar väl tills på söndag då jag hoppas det inte är 25grader kallt ute så man kan sticka ut på en ridtur. Igår när vi åkte hem från bilen stog mätaren på 30grader kallt! Det är ju helt vansinnigt! Global uppvärmning? vart? xD haha

Förresten är det 2år sen jag fick åka ambulans från skolan in till usö ;) haha sen tror jag dessutom min bilddagbok fyller typ 4år eller någe hehe

men men lämna lite söta kommentarer nu. ;) Så hörs vi!
Hälsningar Emma


Kommentarer
Postat av: Malin

Är filmen bra? :D

2010-01-09 * 17:20:38
URL: http://maaajjiiin.blogg.se/
Postat av: Ida

Jag sa ju det! den är jäääättebra :D

2010-01-09 * 18:33:25
Postat av: Jossie

Alla som sett den tycker den är jättebra. Det verkar som att man borde se den bara för den sakens skull ;)

2010-01-11 * 15:58:34
Postat av: Lovisa

Jag vill också see! xD

2010-01-12 * 20:55:17
URL: http://nikonda.blogg.se/


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0