20 februari | insnöade

Idag lydde jag myndigheternas råd och stannade hemma. För efter att ha fått pulsat runt morgonrundan med junior i halv storm och lika en snögubbe efter bara tio minuter så tyckte jag att det var bättre att stanna inne & städa lite istället. ;) Så idag har jag bara vart hemma och pysslat. Akvariet är nystädat och skimmrar så fint just nu, likaså råttorna har fått nystädad bur och är mer nöjda än vanligt och har byggt ett bo på en av hyllorna av all mysig halm de fick idag. :) Just nu sitter de och väntar på lite grönsaker att smaska på. :)

Emil fick ge sig iväg till örebro för att skjutsa sin brorsa. Det tog väl 30-45min extra att ta sig dit pga oplogade vägar. Fast jag klandrar inte vägvärket. Förstå vad de får slita nu. Ploga en väg som är igensnöad en timme senare. Kan inte vara kul alltså. Läste på NA att de gett upp med alla småvägar, låter helt knäppt men vad ska de göra då? Bara hoppas de männsikor som blir drabbade klarar sig & inte behöver ge sig av till sjukhuset eller liknande. Då blir det inte roligt för någon. usch detta är ju helt knas! vad är det här för mördarvinter?! Börjar nästan skrämma mig lite. :/
Här hos oss hänger snön flera meter nedanför taket och årat staket syns inte längre av all snö. >.<

Emil & jag hade tänkt att åka hem till mamma & pappa imogon men jag vet de sjutton om jag vill ge mig ut på vägarna. Skulle ju dessutom åkt och kikat på stallplats idag men messade återbud pga av vädret. skit!

Jaja, får väl se hur det blir imorgon. Ska iallafall städa klart här hemma. Ska väl ta tag i mina jävla kläder. xD Ska banne mig slänga det mesta och köpa nytt och fräscht! har så pas mycket kvar från förra lönen att jag kan unna mig det. ;) höhö Den som spar den har, fast i mitt fall så var det inte planerat. xD Tror jag jobbat så pass mycket att jag licom inte hunnit med att spendera några pengar. xD haha Så kan det vara ;)

Nu frunerar jag på att installera the sims eller zoo tycoon på datorn. xD Nörd jag vet! Men blev så sugen efter att jag, malin & ida satt och diskutera the sims i torsdags ;)

Ha en trevlig lördagskväll gott folk!






Kommentarer
Postat av: Malin

Vad tyckte du om finalen i Melodifestivalen deltävling 3? :)

2010-02-21 * 00:01:55
URL: http://maaajjiiin.blogg.se/


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0