16 februari | min lediga dag

Vad skönt det vart idag alltså. Kan nog inte beskriva känslan jag hade imorse när jag vaknade till vid halv sju och insåg att jag kunde somna om och sova hur länge jag ville. Underbart! När man har jobb såhär inser man hur jävla soft det var när man gick i skolan. Man fick sina lov, sina helger och slapp tänka så mycket på sådant som ekonomi tillexempel. Njut så länge ni kan, ni som ännu inte tagit studenten. Att ha ett prov eller en läxa är inte så himla jobbigt om ni tänker efter.

Sov iallfall fram till hlav tio idag. Låg & gosa med karln hela förmiddagen innan han åkte och jobba.
Åkte & hämta malin i åsbro och slängde upp henne på storm så jag fick lite ridsällskap. ;) Något som verkade uppskattat. var jättemysigt!
Ringde dessutom en tjej som sett min annons på blocket om stallplats. Verkade huuuuuuuur bra som helst! Dock dyrt.. men ALLT ingick verkligen. Funderar verkligen på om det är rätt att ta Puke, har ingen erfarenhet av fång och jag vill utvecklas med min ridning & hästhantering. Kanske borde börja leta runt efter en ny foderhäst istället. :/ vem vet. Ska iallfall åka & kika på stallplatsen i helgen så jag får mig en bra bild av det. :)

Imorgon är det dags at jobba igen, hoppas kunna sluta i vettig tid så kanske jag hinner med att rida också, skulle igentligen åkt och hälsat på ida och hennes nya valpis men verkar inte gå tyvärr. :( men bara bra om jag hinner rida. :) Börjar verkligen få igång aegir nu! Han gick helt okej idag. :) Går himla bra på det nya tränset, eller jag inbillar mig det iallfall. ;D

Skulle vilja veta av er läsare vad ni vill läsa om? Något speciellt ni följer eller är det bara allmänt?
Vill någon dessutom bli länkad här hos mig så går det jättebgra, hoppas då såklart på att du länkar mig med. :) Skicka ett inlägg med länk & namn bara. :D

Nu får ni ha det så bra allihopa!
// EMMA

* aegir i sitt nya träns samt malin & storm *


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tycker att det är otroligt intressant att läsa om ditt hästliv!

2010-02-16 * 20:28:09
Postat av: Ämma

Trist att du är anonym men tack. :)

2010-02-16 * 20:32:19
URL: http://nikoba.blogg.se/
Postat av: Zandra

Svar: Haha man tackar :-D Hihi!

2010-02-17 * 14:41:38
URL: http://zandwich.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Jag tycker det är kul att läsa om det du skriver om ;D

Va fint tränset blev på Agge! :D

2010-02-19 * 20:22:16
URL: http://nikonda.blogg.se/
Postat av: Ämma

Svar Lovisa: haha vad bra. ;)

tack, han går jättebra på det iallfall. :D

2010-02-19 * 20:25:32
URL: http://nikoba.blogg.se/


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0