Svar på tal eller något

Jag vill bara förklara mig lite då vissa blev lite upprörda angående förra inlägget.
Att vi fortsatte rida henne var inget för att plåga henne om hon nu har ont utan för att avsluta allt på ett "possetivt" sätt. Svårt att förklara hur det gick till men hon gick bra stundtals och var som värst när det kom tåg som hon är livrädd för och vi ville inte avsluta allt med att hon kastat av utan ville gå en liten stund med henne så det inte skulle bli galet nästa gång. Om folk fattar?
MEN precis som många av er, misstänker även vi att hon har ont. Så vi har fått en akuttid hos en tjej som ska komma ut och gå egenom hela henne nästa vecka för att fastställe om hon har ont. Hoppas det inte är något allvarligt bara. :( För kul var det inte, varlen för hästen,bosse eller mig.

SÅ lungt gott folk, vi är inga djurplågare.


Kommentarer
Postat av: Agnes

Människor ser bilder och tror sig veta hela situationen, alltid lika intressant synsätt hos folk :P JAG vet i alla fall att Ämma inte är dum i huvudet och jag har också gått omkull med hästar men suttit upp just pga den anledningen - det ska sluta positivt .. :) Även om det så är tre minuter man sitter upp och rider så skaaa det sluta positivt :D

2010-08-28 * 00:36:43
URL: http://mojsengojs.livejournal.com
Postat av: Bina

Herregud Emma vad jag är glad att du inte bröt något och jag fattar inte hur folk kan tro att du skulle plåga en häst!



Ser bilder och tror dom vet allt om vad som hände och varför!



Tur att det gick bra för alla inblandade iaf!

2010-08-29 * 20:25:53
URL: http://biinanordsvenskt.blogg.se/


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0