4 augusti | dagens händelser

Seriöst, nu vill jag veta varför ni följer min blogg? Har ju verkligen ingenting att skriva om. Haha, skicka iväg en liten kommentar om varför just DU läser min blogg. Ja menar ni är ändå ett trettiotal varje dag som läser, någon av er borde våga kommentera. ;)

Jaja, sitter just nu ensam här i min lägenhet. Älskade Bina har åkt ifrån mig. Saknar redan. :( Hoppas det klaffar på fredag. :D
Bina var ju med mig på jobbet idag, verkligen skitduktig är hon. Hon fick hjälpa mig med en av mina favoritsysslor.. vaccinera gyltor. xD Blää säger jag bara! Sen så har vi plockat om i sinsuggavdelningen samt flyttat upp suggor från lösdrifterna. Gick riktigt bra för oss trots att jag var som en yr höna. ;) Bina fick dessutom stöta på en sugga med ståreflex som vägrade gå från galten. ;) Bina fick ta i lite för att rubba henne. *s*
Dessutom hittade Bina en gullsugga som hon sprang och klappa hela dagen. hihi 19209 tackar nog för det. ;)
Tack för hjälpen idag gumman. <3

Innan vi åkte hem åkte vi till kalkbrottet och bada men idag så sa det stopp för mig. Fy helvete vad kallt det var! Doppade mig två gåmger, det fick räcka. brrr! Vart tog sommaren vägen och vet ni va? På morgonen när jag åker till jobbet luktar det faktiskt höst ute. Helt sjukt.

Men nu ska jag lägga mig i soffan och slöa.
Pallar inte laga mat så tänkte söva min mage med tv-tittande. ;)
Godnatt på er!


Kommentarer
Postat av: Ank (Annika)

Jadu! haha, jag läser för att jag gillar det du skriver, jag är intresserad av ditt jobb och allt vad det är du skriver! och självklart, alltid kul att ha med andra djurälskare att göra! ;)



kramar!

2010-08-04 * 21:08:11
Postat av: Linnéa

Läser för att det är intressant att följa ditt liv och som vi redan konstaterat, att vi verkar vara med om i princip samma saker i livet just nu.. Sen håller jag med den som kommenterat innan, jag gillar det du skriver och fler djurälskare är aldrig fel. :) Kram på dig!

2010-08-04 * 21:22:14
URL: http://lellelilla.blogg.se/
Postat av: Emma || Nikoba

Goa ni är flickor. <3

2010-08-04 * 21:45:54
URL: http://nikoba.blogg.se/
Postat av: Maria

Jag läser för att det är roligt att läsa om ditt jobb, mest :)

2010-08-05 * 06:12:20
Postat av: emelie

Hejsan!

Det är första gången jag är inne på din blogg, och jag kommer komma tillbaka!! =)

jag ÄLSKAR att läsa lantbruks bloggar! =) Jag har ju en själv. Jag skrev mycket om mina kossor förut... men nu är dom inte kvar... =(



KUL att träffa dig i lördags! =)

vi kanske ses igen! =)



Kram kram

2010-08-05 * 12:26:12
URL: http://dansantakossan.blogg.se/


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0