30 augusti | full fart överallt

Nä nu måste jag ju blogga lite. Haft fullt upp i helgen så inte blivit tid eller ork för det. Men nu har rara Andreas installerat photoshop på sin dator så jag kunde få ihop nån bild till min kära blogg. ;) Dock fick jag inte ut alla bilder jag tänkt från mobilen så blev bara några bilder på mina kommade missar och deras mamma.

Har iallafall haft det mysigt med inslag av mycket tankar och känslor på saker och ting. Hälsade på Andreas i fredags innan jag drog vidare hem till Bina. Vi har vart tokiga som vanligt. Varit ute och ridit, ätit gott och bara snackat skit. Tack för du finns gumman, du betyder enormt mycket för mig.

Igår, söndag alltså åkte jag hem till Andreas där jag sov över. Vi gjorde tacos och hade en mysig kväll. Han är ju sjuker kraken så blev en lugn kväll framför en film bara. :) Idag så sov vi till elva, gick upp och käkade frukost och somnade igen i soffan vid tre. ;) Haha sköönt! Sen köpte vi pizza som jag vart sugen på flera dagar. ;) och nu på kvällen åkte vi och handlade smågodis. Usch vad tjocka vi är. ;) haha Söta som socker blir vi. ;)

Har iallafall bestämt mig för att sova här inatt med. Haha, ska bli spännade att ta mig iväg härifrån vid fem för att vara på jobbet vid sex. ;) Kommer väl somna och köra av vägen. Yeeah, om jag nu hittar ut från köping. Förvarnat Theresa om att jag kan bli sen iallafal. höhö.

Usch vilket tråkigt inlägg det blir. Tankarna på annat håll känner jag. Men men, det löser sig väl på något sätt. Ibland blir saker och ting jävligt komplicerade.

Men jag har iallafall köpt en ny telefon! En Xperia x10 som jag försöker förstå mig på. ;) Spännade inslag i vardagen det där känner jag. Haha. Men hittils nöjd. :) Väntar bara på att minn nya abonnemang ska hoppa igång så jag kan börja surfa på den. Kommer att ha tele2 comvic för er som undrar, men har kvar samma nummer som tur är. Konstigt att gå ifrån halebop som jag haft så länge. ;)

Imorgon är det först jobb, sen hem till mamma & pappa o lämna tillbaks brors filmer och ta med mig Stampe kanin hem då mamma & pappa ska resa bort på torsdag. Spännade vart jag ska göra av hans bur?! Men det löser sig väl. Nu ska jag hoppa ned i soffan med andreas och glömma allt för en stund.
// Emma


Kommentarer
Postat av: Tele2

Hej Nikoba,



Vi på Tele2 tänkte passa på att önska dig välkommen som kund hos oss och hoppas också att du får ditt abonnemang från oss så snart som möjligt. En portering där du flyttar ditt befintliga nummer från en operatör till en annan tar normalt tre arbetsdagar plus eventuellt ångertid på 14 dagar beroende på hur du tecknat abonnemanget.



Med vänliga hälsningar



Michaela Lindell, Tele2.

2010-09-01 * 17:02:10
Postat av: Bina

HAr haft roligt som den när du har varit här :) Tack för att jag får prata av mig på dig :D <3

2010-09-01 * 22:32:17
URL: http://biinanordsvenskt.blogg.se/
Postat av: Louisette

Lovely cats greeting from Belgium

Nice blog

Louisette +2 golden ;1 cat blue



Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0