23 augusti | massa prat & fika idag

Hörni, ni får allt kommentera mina otroligt intressanta blogginlägg. ;) SKäll lite på mig med så jag kommenterar era. ;) Är det förresten någon som vill ha sin blogg länkad? Säg till isåfall så kan vi göra ett länkbyte. :)

Dagen då. Har jobbat som vanligt. Theresa och jag tog halvdag idag pga det fina vädret. Jobbar över imorgon istället tänkte vi. :) Då ska vi kastrera i BB & sen godkänna gyltor till försäljning. Tråååkigt. Haha
Vi hamnade iallafall ute på sannakroa där vi käka lunch och satt och pratade skit i två timmar. ;) Väldigt trevligt som vanligt! Efter det blev det marieberg där jag träffade fd klasskompisen Elin som också jobbar med grisar. Mycket trevligt prat där med, såklart mycket om grisar. haha :) Måste göras om verkligen!

Så nu är min sociala abstinens tillfredsställd för idag. :)
Imorgon ska jag upp & jobba klockan 05.00. Woho såå taggad.
Eller inte. ;) Hoppas alla där ute mår bra!

// Emma


Kommentarer
Postat av: Bins

Saknar dig, men nu är det inte många dagar kvar fören vi ses ;) Har mycket att dela med dig ska du veta :p<3

2010-08-23 * 21:13:32
URL: http://biinanordsvenskt.blogg.se/
Postat av: emelie

Tjo tjo!



humm... komentera mera...?? vad ska jag skriva då?? ;)

jag vill gärna se mer bilder! =)



Och du får gärna länka till min blogg! ;)



kram kram

2010-08-24 * 14:19:21
URL: http://dansantakossan.blogg.se/


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0