19 augusti | skallebanken

Jag har fortfarande besök av herr huvudvärk. Underbart! Suck.. var hemma från jobbet som sagt idag. Men imorgon har jag bestämt mig för att försöka jobba. Det får gå som det går. Dösegt att vara hemma.

Pallrade mig iallafall iväg till marieberg då Malin ville ha sällskap en stund på eftermiddagen. Andreas åkte hem vid lunch så ville inte vara ensam hemma. Väl där kunde jag såklart inte låta bli utan handlade massa kläder, jag som inte tänkt köpa någonting alls. xD Ojoj, inte likt mig. ;) Men blev en massa fina tröjor & toppar iallafall.

Sen var det tänkt att jag skulle ut och rida på Zindi tillsammans med Fanny & en till häst i stallet. Men det blev lite ihopkört så vi tar det imorgon istället. :)
Så jag tog mig en powerwalk/löprunda istället på 50min. Skönt men trött nu. ;) Är fan taggad att komma igång nu.
Till kvällsmat blev det wook med kyckling och nudlar. Mums vad gott det blev. Sist jag lagade det blev det inte alls bra, men denna gång överträffade jag mig själv. Jag kan ju bara jag vill. ;)

Men nu ska jag snart krypa ned i sängen. Tomt utan andreas inatt,
men men får krama på min nalle istället. :D <3 Ursäkta ett grymt tråkigt inlägg idag. ;)

//Emma


Kommentarer
Postat av: dessan

2010-08-20 * 08:08:16
Postat av: Dessan

joo, bor fortfarande kvar hos micka än så länge.. :P

2010-08-20 * 08:09:14
URL: http://sweetlittleangel.blogg.se/


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0