18 augusti | plågad med huvudvärk

Ååååh härliga huvudvärk! Not! Usch haft konstant grov huvudvärk sen igår morse. Åkte till jobbet med vände i dörren, åkte hem och sov till tio och låg sen hemma i soffan heöa dagen. Tog en motionsrunda på elljusspåret för att få lite frisk luft men det gjorde det bara värre .. suck!
På kvällen kom iallafall Andreas och pysslade om mig. :)

Idag var det lika illa när jag vaknade, men tänkte försöka jobba iallafall. Klarade en timme, sen skickade theresa hem mig igen. Fy fan :( Fattar inte vad som är fel.. är ju inte sjuk för övrigt vad jag vet?! Okej lite hosta osv men inget direkt jag kan sätta fingret på.  Men jag fick iallafall ledigt imorgon. Ska ju jobba helg så måste bli frisk.

På eftermiddagen pallrade vi oss iallafall ut till marieberg så jag fick köpa lite starkare huvudvärkstabeletter eftersom inte alvedon hjälper. Passade även på att köpa två par nya ridbyxor. :) Ida gjorde oss sällskap.

Nu på kvällen hade vi Ida & hundarna på besök och vi har haft det riktigt trevligt. 
Men nu blir det film innan läggdags. Håll tummarna för att min huvudvärk försvinner.
Och jävlar vad det regnar här just nu!
// Emma

Kommentarer
Postat av: Jossie

Usch, låter som migrän! Hade det förra veckan flera dagar i rad, och det är nog det värsta som finns! Hoppas huvudvärken släpper snart! <3

2010-08-19 * 09:41:51
URL: http://jsantinelli.blogg.se/
Postat av: em

2010-08-19 * 23:28:01
Postat av: em

Vad vart det för ridbyxor?

2010-08-19 * 23:28:41
URL: http://ridsport.wblogg.se


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0