16 augusti | provridit Zinderella

Jag är glad glad glad glaad!
Har nämligen fått stta till häst nu ikväll! Underbart vill jag lova, och det kändes så bra på lilla Zinderella! Det var ju fuxstoet jag var och kika på i början av sommaren. Förhoppningsvis min nya medryttarhäst. Ska testa på det ett tag och se om det funkar med jobbet osv, träna någon gång för tränare också. Kommer säkert bli super. Verkar vara ett ritkigt trevligt stall också. :))) Fanny var så snäll och tyckte jag såg bra ut på Zindy. :D

Perfekt med 10min skrittavstånd till ridbanor & ridhus! Perfa. ååh vad glad jag känner mig. :)) Kanske blir en ridtur imorgon också om Fanny fick låna en häst i stallet. :) Då kanske man äntligen kan komma någonstans med hästandet igen. Vågar man hoppas att jag börjar komma på fötter igen? :') Tänker iallafall passa på att vara glad. :))

Imorgon kväll så kommer ju också Andreas, blir mysigt. :)
Nu ska lilla jag ta och sova, kommer vara mör som jag vet inte vad, imorgon. Raka hela ena slaktsvinstallet imorse och nu ridit. ;) Härligt! Godnatt på er.

//Emma


* ursäkta stolsitsen och ja .. ni vet... men jag har inte ridit ordentligt på ett bra jävla tag xD *


Kommentarer
Postat av: Ida

oooh vad glad jag blir för din skull :'''')

2010-08-16 * 22:50:58
URL: http://kaluna.blogg.se/
Postat av: Emma || Nikoba

Svar; Tack gumman <3

2010-08-16 * 23:03:37
URL: http://nikoba.blogg.se/
Postat av: Jossie

Svar:

Tack så mycket! :)

2010-08-17 * 09:46:56
URL: http://jsantinelli.blogg.se/
Postat av: Ank

Åh så skoj! :)

2010-08-18 * 20:43:56


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0