13 augusti | åter underbara helg

Yeeah, åter helg. Skönt! Jobbat tre dagar denna vecka.. segt. :P
Men men, kändes bra på jobbet idag. Theresa jobbade mycket ihop. :) Kul och snacka samtidigt som man jobbar, plus att det blir en del tokigheter. ;) Tog även lunch ute på kroa. Skönt att prata av sig lite skit.

Men nu är jag hemma, ensam. Men idag lider jag inte av det. Har det ritkigt mysigt här hemma med ljus, musik och min soffa. ^^ Ska laga lite mat bara så är kvällen fulländad. Tycker synd om människor som inte kan ta sig mod att vara ensam ibland. Det kan vara riktigt skönt. Inte för att jag inte uppskattar sällskap.
Men snart får jag ju sällskap dygnet runt om jag vill av två små killar. :D Spännade!

Men alltså jag vet inte vad jag ska blogga om idag. Så nu struntar jag i det här. haha
Ha det bäst!
// Emma


Kommentarer
Postat av: Tinna

Vilket fint foto! Riktigt fint i svart/vitt :)

2010-08-20 * 20:13:08
URL: http://oddtinna.blogg.se/


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0