26 april: städat och besök i askersund

Jaha då var det kväller igen. Dags för mig att gå & sova alldeles strax eftersom det är dags för jobb imorgon igen. :) Men ett litet kort inlägg bjuder jag på.

Har idag dränkt mina sorger genom att hålla mig sysselsatt. Blev lägenheten som blev offer på förmiddagen då jag satte igång och storstäda. Fick hjälp av Emil efter ett tag när han kom hem. Har dammsugit, torkat golv och dammat och nu på kvällen diskat och svabbat köksgolvet. Så nu är det rent och fräscht. Även råttorna & fiskarna har fått nystädat. Så nu är det rent och fräscht. Lika bra det eftersom christina, djurtolken, kommer imorgon eftermiddag. :)

Åkte också hem och hälsade på hemma i sänna. Fikade med underbara mamma och tog en promenad i skogen där Smilla fick springa lös. Sprang som lyckligast i världen över stock och sten och hittade exakt alla sännas vattenpölar. ;) hihi Nu är hon sååå nöjd och belåten och slocknade direkt efter maten här hemma. :) <3

hann också in på verkstaden med bilen och bytte halvljuslampan som gått sönder. De suckade åt mug när jag kom med volvon. De är inte så värst roliga att byta på. Att en sketen liten glödlampa kan placeras så jävla dumt. xD haha Men nu har jag fungerande ljus iallafall. ;) Dröjer väl någon vecka så går den andra sönder..

Men nu ska jag sova. Skönt att jobba imorgon & slippa tänka .. fan vad allt är tungt nu. :(
// Emma


Kommentarer


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0