20 april: provridning

Idag har jag vart & provridit ett 10årigt nordsvenskt sto hemma i askerund. En pigg dam som inte kunde så mycket verkade som, var en hel del småsaker som inte verkade så bra med henne men gillade henne på något sätt ändå. Kanske vore något att jobba med .. den där christina har öppnat upp något inombords. Fått en hel annan syn och vet knappt hur jag ska hantera det. Det är så nytt.

Men vi får se vad som sker.
Imorgon ska jag åter jobba, var ledig idag. Efter jobbet ska jag ta ut aegir. Vet inte ritkigt vad jag ska hitta på med honom. Men har lite saker i skallen jag vill göra. Gör ont i mig att han snart åker ..

Igår natt grät jag över puke .. inte gjort det sen dagen han togs bort.
Idag gör det så ont så ont. Saknar honom...

Längtar tills nästa tisdag när christina kommer och kommuniserar med Smilla. Även Ida ska vara med så ska hon låta christina prata med Luna. Blir en spännade dag. Måste prata med henne om mina konstiga känslor. Hon kanske förstår.

Ha det gott.
// Emma


*Dalina & jag*


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Det kommer lösa sig med allt på nåt sätt gumman <3 Hoppas Christina vet hur du ska hantera det, vad det än är..



2010-04-20 * 22:00:44
URL: http://nikonda.blogg.se/


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0