8 september

Gud nu är det nära! Imorgon far vi mot dalarna! Transporten är fixad och jag hoppas jag hunnit med alla förberedelser! xD Pirret i magen är ju inte till någon större hjälp när man ska försöka tänka klart lixom ;)
älskling har iallafall vart helt fantastisk ikväll och sytt och fixat för att laga ena stransportskyddet som var trasigt. skitbra blev det. :D tack bubben <3

men imorgon vid nio rullar vi. älskling och jag i volvon och monica, frank och fanny med bil och transporten. vi åker för vi sör sellnäs och lämnar av transporten där under natten. hoppas jag får se aegir då <3 sen far vi in till borlänga och fixar oss iording sen är det bröllop där jag ska vara fotograf. ojoj ska bli spännade ;)

på torsdag vid nio ska jag vara på sellnäs igen och rida för jonas och gå egenom det sista. sen bär det av hemmåt! beräknar att vara hemma vid tvåtiden igen. iiih då har jag en foderhäst. känns konstigt och underbart på samma gång.

i allt lyckorus händer det även mycket annat. en person känner sig nog träffad av vad jag skriver. jag stötter dig det vet du. trots tjafs så vet jag att det blir bättre. det du gjorde idag var så himla starkt gjort. det kommer bli bra det här. det tror jag vekligen på. nu ska vi leva livet ett tag. :D <3

nä nu måste jag sova! :O

Kommentarer
Postat av: Amanda - Bloggen om Glaskonst

lycka till! hoppas de går super <3

puss

2009-09-09 * 08:43:56
URL: http://coozie.blogg.se/
Postat av: Lovisa W

IIIIIH! :D snart har du ju honom hos dig gumman! :D gud va kul, hoppas det går bra! :D <33

2009-09-09 * 22:23:15


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0