23 september - grisjobb & godis

Intressant dag, verkligen. xD Stod inne på kvinnersta i en grismonter för Örebros grisproducenter och svarade på frågor om grisar och bjöd på korv åt en massa ungar idag. dock var de mest intresserade av att kolla när de fyra grisar som var med gick runt och nöffa.. xD Blir samma grej imorgon för middag ;) Är typ "Jord & Skog i stan" och örebros läns mellanstadieelever får komma och gå runt på en massa stationer som typ lantmännen, svenska jaktförbundet mm. :) Så via theresa på norrgården har jag fått hjälpa till ;)

Efter det åkte vi in till siba på marieberg och hämtade ut min kamera som vart på lagning. så idag har jag lekt med den i hästhagen. :) riktigt nice faktiskt. :D lite smakprov nedan ;) kanske lägger upp i albumet sen, får se. :)

Vid fyra började älsk jobba så skjutsade dit honom och drog sen till stallet för att packa det sista av godiset. Var klar 2h ungefär och lekta som sagt lite i hagen med kameran då. hästarna är VRÅLFETA och bad monica att inte släppa ut dom på betet imorgon då alla tre ska motioneras, troligen får jag ta alla ensamma. frågade ida men hon hade lite brottom och inte säker på att vi är klara till fyra >.< tänkte då hoppa storm, ha ridlektion m ida på puke och dressyra med aegir på banan. men vi får se :P skönt som fan att vara klar med godiset så man kan lägga all energi på hästarna igen. <3 tänkte börja slussa in dem på hö nu så de inte behöver gå och gnaga på betet hela dagarna. hm. :)

jaja nu ska jag väl fortsätta med att göra ingenting. älsk spelar poker på nätet och är osocial.. :(
// Emma


Kommentarer
Postat av: Amanda - Bloggen om Glaskonst

SV. HAHAHHA låt mig skratta lite.. gud nej de är jag inte.. no way. "länge" sen henrik o jag hade sex speciellt när de är slut mellan oss.. :P

är nog bara en illamående känsla för att de är slut..

2009-09-23 * 22:14:38
URL: http://coozie.blogg.se/
Postat av: Lovisa W

Va kul att stå i montern och bjuda på korv :D Behöver dom folk på Norrgården tro? :)



Har du pratat med Linda, Ida och Malin om Mary Kay förresten? :D

2009-09-24 * 09:50:55


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0