2 september

Jisses vad läsare man haft idag, om man jämför med de sista veckorna. Är det bara intressant att läsa min blogg om jag skriver om något negativt i mitt liv? :S Aja.. idag mår jag bättre. >Emil och jag har pratat och saker och ting är .. bättre.

Åkte till kumla vid  tretiden idag och hämtade upp emil, samt lite ridkläder. åkte till kumla ridklubb och fixade transport. eller fixade och fixade men han skulle fixa en åt mig tills nästa vecka. ;) "jag fixar allt" sa han så jag tackade för mig och hoppas på det bästa. xD annars blir det PANIK nästa vecka. shitt bara en vecka kvar tills jag får hem aegir. tänk en egen häst, så gott som iallafall. :D for även till granngården och köpte havre och fodersalt. hittade även såna foderhunkar med lock jag letet efter så nu har pållarna en varsin. :)

vi for ut till stallet för att rida, älskling och jag men eftersom hästarna var dyblöta efter en störtskur hoppade vi det. imorgon MÅSTE jag rida. usch de har stått sen i måndags nu. inte bra. tror jag ska jobba storm på ängen eller banan imorgon och longera puke. :) vi får väl se. ska även måla lite i sadelkammaren.

usch pirrpirr för nästa vecka alltså! åker till borlänge den nionde och ställer av transporten hos jonas sen bär det av på bröllop och vara fotograf. :)´klockan nio den tionde åker emil och jag ut till jonas för att få ridlektion samt genomgång av aegirs skötsel mm sen kommer monica runt elva och vi rullar hemåt igen. guuud så spännade! :D Tycker dock det är jättesynd att linda varken kunde följa med upp vid hämtningen eller vara med på ihopsläppet. :( supertrist att allt krocka. men får bli en vana att blir själv i stallet nu när dagarna blir kortare :/

men nu ropar sängen. hejs!


Kommentarer
Postat av: Amanda - Bloggen om Glaskonst

hehehe jag måste kommentera och rättstava.. hehe

foderhunkar.. hahahahaha kan se snygg snyygga killar som man kan köpa för att de ska mata hästarna hahah (A)

2009-09-03 * 07:41:18
URL: http://coozie.blogg.se/
Postat av: Emelie - hästskötare i Spanien

Mysigt :) Ha en skön dag!1

2009-09-03 * 11:34:21
URL: http://forslof.blogg.se/
Postat av: Lovisa W

Skönt att ni har pratat iaf :)

Guud va spännande att det närmar sig nu med Agge! :D Hoppas det går bra <3

2009-09-03 * 14:22:44
Postat av: madde

http://fridasjoblom.blogg.se/2009/september/utkast-stefanie.html#comment



Rösta på mig!

Jag är nummer 7. snälla rösta!

2009-09-03 * 21:38:45
URL: http://madeleinerydells.blogg.se/


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0