20 oktober - nu vankas det ledighet

Sitter här nyduschad och fräsch och lyssnar på lite lugn musik alá celtic circle. Ätit varma mackor och mår väldigt bra just nu. Att hela lägenheten skriker efter en städning just nu blundar jag jag för ikväll. x) Något som får mig på extra bra humör är att jag är ledig imorgon & på torsdag! Ska bli skönt att sova lite, dock blir det väl full rulla imorgon iallafall då hästarna ska motioneras! Snälla Ida ska med och fotografera. Tänkte rida både Aegir och Puke. :) Klä på dem lite fina Lindor och så. :)) Kommer bli kalas! Hoppas bara att vädret blir någelund bra, för idag har det inte vart sådär jättesmickrande. dimma dimmma dimma..

Men men har vart lugngt på jobbet idag. Sprutat lite tillväxtgrisar som haft diarré, rakat skit och bråkat med suggor. :P fan alltså vilka humörsvängingar de har xD En sugga som var vrålsur igår på mig var hur lugn som hellst idag och en annan som igår var tyst och snäll var fly förbannad xD Tokigt det där. :P Hade dessutom möte med chefen tillsammans med theresa. Ojoj mycket som therese behövde få ur sig, men det var nog bra att rensa luften lite. Nu hoppas vi på en förbättring. höhö

Nä nu ska jag nog knalla mig egenom röran och ta mig till sängen :P Emil jobar fortfarande och jag har grymt tråkigt! Så godnatt på er!

// Emma

Kommentarer
Postat av: Lovisa W

Skönt att ha lite ledigt också :)

2009-10-21 * 17:25:00
URL: http://nikonda.blogg.se/


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0