23 maj

Gud vad trött jag är. Det är verkligen sant som folk säger att man blir helt utmattad av allt syre när man är ute en hel dag. :) Härligt!
Vart i Askersund sen klockan nio till tre ungefär och fotat lokal Hästhoppning. :) Superkul. Alltid lika intressant och se på och såklart med kameran i handen. :) Pratade med en tjej som att lägga upp en del bilder på hemsidan och skriva upp kontakt till mig så folk kan köpa sina bilder. Dom ropade tillomed upp mig i speakern att jag var där och fotade alla ;) haha lite pinsamt var det faktsikt. ;) Ska förhoppningsvis dit imorgon med. :)

Monica smsa förut, olycksfågeln puke har fått ett sår under ögat och är svullen. knashäst <3 men tydligen var det inte så allvarligt. Tänkte svänga förbi där på väg till kumla imorgon och pussa på honom. :)

Nu har jag nyss suttit och gjort malin blogg, fixat bilder till hemsidan. Nu fick jag brist på ideér. Kanske mocka åt kaniner.. älskling verkar ju inte dyka upp. *suck*
Aja, ha det bra allesamman <3

//Ämma

*Bilder från idag*

Kommentarer
Postat av: Lilja

Men det är faktiskt sant, man blir trött av all syre. Jag va trött jämt i början när jag flyttade till Sverige det va så ren luft:D

2009-05-24 * 09:52:38
URL: http://lillalilja.blogspot.com
Postat av: Malin

Emma, kan du göra om min header?

Alltså inte hela, bara mitt namn.

Du har stavat mitt efternamn fel :P

Du har stavat: Johannason

Mitt efternamn stavas: Johansson



Tack! :)

2009-05-24 * 13:21:14
URL: http://labiosrojos.blogg.se/
Postat av: Malin

Okej, gör om hela min blogg du, det är lugnt :)

Du kan göra det ikväll om du vill :)

Jag är inloggad på msn typ hela tiden, men kanske inte svarar hela tiden.

Du kan få mitt mobilnummer :)

Du får det på privata meddelanden på bdb :)

2009-05-24 * 17:19:27
URL: http://labiosrojos.blogg.se/
Postat av: LovisaW

Gud va kul för dig med fotandet :D hehe!

2009-05-26 * 18:01:49
URL: http://nikonda.blogg.se/


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0