22 maj

Jaha vad ska man skriva för vettigt idag då? Hm, tål att tänkas på.
Blev lite skola idag, resttid. Fick kalrt miljöproblemet som ska redovisas på måndag. Blir så deppig av att läsa om vad vi gör med vår palnet. Känns så fruktansvärt meninglöst. Vi kommer få finna oss i att gå under. Det finns inte en jävla chans att industrier och alla bilåkare (ink. mig själv) kommer att sluta upp med sina dagsmål för att rädda miljön. Vi är för beroende av att vara bekväma.. tyvärr...

Aja känns skönt att det mesta i skolan är överstökat nu, bara cellarbetet, fågelprov, redovisning samt religionsuppgiften kvar. Så här dags om exakt två veckor har jag tagit studenten. Blandade känslor.. kommer fan sakna kvinnersta, går inte att förneka det. <3

Jaja, åkte hem idag. Tyvärr utan Emil som skulle jobba imorgon. Men han skulle ta bussen till askersund imorgon så det blir nog bra. :)
Hopptävlingar i Askersund byn imorgon. Blivit ombedd att vara fotograf. Stå inne på banan och grejer. :):) finfint! så får jag träffa johanna <3
Så nu ligger kameran på laddning ;) ska väl packa iordning kameraväskan också :)

Nyss käkat med familjen. En lång pratig middag som kändes väldigt bra. Längesen jag satt så länge och pratade med min kära familj. Det jöds också på grillat så nu har väl magen blivit 2stl större ;)
Men så kan det vara! Gott var det iallafall! NU sitter jag och fantiserar om när agge ska komma. bestämt att jag ska försöka hinna med både honom och puke i höst. :) mina pluttar <3

Nä nu ska jag göra någe vettigt. :) eller inte .. :P
Jo förresten, våran trädgård är uppochned.
//Ämma


Kommentarer
Postat av: Johanna

dudududuu <3

2009-05-22 * 22:07:04
Postat av: Lovisa W

jag håller med dig, det gårtyvärr inte att förneka att man kommer sakna Kvinnersta :( <3 hoppas det går bra imorron :D och vrf är eran trädgård upp å ner? :O

2009-05-22 * 23:27:35
URL: http://nikonda.blogg.se/
Postat av: Lilja

Varför var alla typ i skolan i fredags?Fick vi inte ledigt? :O

2009-05-23 * 13:55:26
URL: http://lillalilja.blogspot.com


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0