16 maj

Gud vad jag längtar! Om 4månader kommer jag säkert att få hem Aegir! Åh vad roligt det ska bli!
Tänk att åka till ullared veckan efter studenten och shoppa loss på hästprylar. :D nice!

Idag så fick jag äntligen sova ut, sov till 10 då älksling kom hem. Sen åkte vi hem till askersund vid lunch. Stannade hemma hos syster så vi kunde låna symaskin. Mina bruna ridbyxor hade spruckit i baken xD haha men älsk laga dom ;) visst har jag en händig karl? haha <3 Tack sötaste.

Sen åkte vi hem och käka. Sen iväg till pappas jobb och hämta bomhållare till hinerstöden så imorgon blir nog dom klara. snackade med monica och vi ska sticka iväg till eskelstunda och köpa bommar nån dag nästa vecka efter fredagen. :D sen blir det till att måla och sne hoppträna på allvar! :D Älskar stallivet uppe i römossen <3

Hemme sen så fixade jag i trädgården. Sådde sallad på landet och persilja till kaninerna. Sen försodde jag majs och smultron. :) får se om det kommer upp. :D
Sen nu på kvällen grillade vi. mums var gott det var, dock växte väl min mage 2stl men vafan, ibland måste man bara få vräka i sig xD
Efter det stacka jag till syster 2 och kolla på några skor jag ev. skulle ha på studenten. inte riktigt det jag vill ha så ska kolla vidare nästa vecka. :)

Började kolla på eurovision hos syster men jag är ju inte så myvket för sånt där. kollade iallafall på sverige. katastrof! vad hände med ljudet lixom?
Aja nu ska jag försöka få älskling att slita sig från wow..

Ha det bra!
//Ämma

* Jag & Agge i höstas *

Kommentarer
Postat av: Lovisa W

Ååh ja vill också shoppa hästprylar :D vi drar!! xD Håller verkligen tummarna för dig å Agge gumman :D tycker ni passar så bra ihop ;)

2009-05-18 * 23:57:57


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0