14 april

Dagen då. :)
Jobbade med rester första lektionen, är nu helt klar med mvg-frågorna samt låtsas företaget så nu får man åtminstonde g i projekt & företagande. kanske vg om jag fixar hemtentan.
Efter det prov på naturkunskap i form av jeopardy. haha jävlar tredje värlskriget i klassen eller ? xD haha men jag tyckte dte var kul. :) skönt att slippa skriftligt prov. nu är det bara kvar att skriva om ett miljöprblem och redovisa det på onsdag nästa vecka.

esket i idrotten och var i djurhuset. glömde helt bort att vi hade dte så hade inga kläder att byta om med. åkte hem vid halv 4, kom hem fyra typ och sen sov jag till kvart över 5 och for sen iväg till stallet med linda.

red långa vägen idag. mossvägen. :) gick kanon. hästarna var taggade som fan och lyssnade skitbra. mycket tempo idag. massa trav och en hel del galopp. :) kändes skitbra, dock hade banverket (?) dumpat grus där man går över rälsen.. antagligen villd e väl inte ha några som går över men vi klättrade över iallafall xD haha (A)
Kändes iallafall hur bra som helst att komma uyt och rida och slippa stressen några timmar. :)
Dessutom har frank nu börjar bygga på sadelkammaren. :) fått en jättefin dörr redan :D kul kul!

Nu väntar en film med älsk sen sova <3
// Ämma

* grabbarna *

Kommentarer
Postat av: Agnes

Jag har kommit fram till att jag är en seriefigur!!! :D





eh. ohja. jättegrattis att jag inte kan använda vänsterarmen ://

2009-05-15 * 20:40:51
URL: http://nikonian.blogg.se/
Postat av: Lovisa W

Så jävla skönt att hästarna finns allstå! det är ju världens kur att va i stallet när man har det jobbigt :)

2009-05-16 * 12:00:27


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0