10 maj

Ännu en dag till ända då. :) Sitter just nu och lyssnar på Love story med Taylor Swift. Helt sjukt mysig låt. :)
Aja, igentligen har jag och älsk film och myskväll men tog en paus för att blogga lite. :) Ätit popcorn! guuud vad gott efter mitt uppehåll! Batningen går faktiskt bra. :) inte ätit någe onyttigt förutom några pommes och några klunkar cola. :)) Dock inte motionerat varje dag denna vecka, inte mått bra. :/ men denna vecka ska jag ge gärnet. :D

Jobbat idag med. Fick hjälp av Emil och Dessan så allt gick supersnabbt idag. :) Vi hann tillochmed att gå ut i kohagen och plocka gräs till både gnagarna och fåren. Fåren fick en hel skottkärra med gräs. :) Oj vad glada dom blev! :D sötnosar! Känns ju något bra att göra lite extra speciellt för dom. Även slaktgrisarna och suggorna fick lite xtra gott i form av äpplen och morötter. :) Tänk vad djuren måste trivas när jag har helgen ;) haha

Aja, imorn är det skola igen. Sällskapsdjur på morgonen. Suck ska börja läsa om katter, vafan hur många kattlektioner som hellst! Vad finns det att kunna som är så viktigt på "basnivå".. usch jaja kan ju inte vara så svårt. Sen har vi naturkunskap hela eftermiddagen med anki, vilket suger! Dessutom måste jag var kvar efter skolan och göra klart min powerpoint till projektredovisningen på tisdag. känns inte ett dugg lockande men måste verkligen göras.

Men nu ska jag gå tillbaka till min underbara pojk. <3
//Ämma

* fåren fick gräs *

Kommentarer
Postat av: Lovisa W

va gott för dom :D

2009-05-16 * 11:49:17


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0