3 juni

Ännu en dag. Sitter och väntar på mat som älskling fixar. redig pöjk jag har <3 Älskar honom! Min bara min ^^
Skoldag idag då, fick kolla på bilder från morgans costa rica resor och höra om hans tokiga bravader. så himla kul xD älskar näsbjörnen som flög ned från bron x'D haha
Aja, drog vid lunch, hade en massa saker att uträtta inför studenten. taskigt mot de få som fick vara kvar och fixa med släpet till studenten men jag var tvungen. är ju med imorgon. :)

Sen när jag kom hem somnade jag. däckade bokstavligen. så himla konstigt, är så djävulsk trött? började i typ förrgår och har hållit i sig. :/ aja det blir nog bättre. :)

Sen vart det stallet med linda. lind provred sina nya chaps hon köpt. :D ursnygga! även jag provade nytt. :D provred det nya islanstränset jag skickade efter i vintras. tyckte inte det satt bra men har nu fixat till det. :) han gick riktigt bra på det. :D
Han kändes kanonfin hela turen, dock fick vi en störtskur med regn och hagel över oss i början av ridturen ;) nte kul men annars var det en härlig tur. :D storm var något konstig, slö och inte alls så engaerad som han brukar vara.. :/ hoppas inte astman har börjat komma tillbaka. andades lite konstigt när vi rykta. men det visar sig väl.

Nu ska jag käka!
//Ämma

* puke i sitt träns *

Kommentarer


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0