29 juni

Vart tusan tog dagen vägen? Hur kan man förspilla så mycket tid på just ingenting men ändå aldrig ha någon tid över när det verkligen behövs?
Aja, gick upp vid nio då det var för varmt på mitt rum för att sova vidare, hade grymt ont i tarmarna och var allmänt konstig i magen vilket släppte framåt förmiddagen.
Åkte till hjortkvarn och hämtade lite saker som emil glömt där sen förra veckan, träffade madde och en kompis till henne och käkade lunch på sibylla i pålsboda. köttbullemeny blidde det. :) mums!

Sen  bar det iväg till hallsberg och tanka bilen för att sedan rulla vidare hem till kumla där emil bytte om för jobbet. Skjutsade dit honom till fyra och på vägen dit stannade vi på kaias och köpte hästschampo. dyrt.

sen när jag lämnat av honom på lidl så drog jag hem och glodde på film, samt käkade piggelin. hihi
Vid sextiden kom linda hem från jobbet så då blev det stallet. duschade hästarna idag. inte direkt populärt från någon av dom då de studsade runt och var allmänt virriga ;) men nu är de rena och fina. :) hela flaskan med schampo jag köpte gick åt.. hm. dyrt säger jag igen. :P

Nu sitter jag hemma och tråkar, väntar på älskling som är på väg hem från brickebacken. ska bli intressant när han kommer hem. han sa snart, men det kan ju betyda allt från tjugo minuter till fyra timmar.. vill att han ska komma hem så vi kan laga mat. sent jag vet men måste äta någonting. whatever.

Imorgon blir det kinamuren med älskling, kanske linda också om hon hakar? :)
// Ämma

* dusch pågår*

Kommentarer
Postat av: Jossie

Så härligt att bada hästarna tycker jag, speciellt sådana här dagar när det är tokvarmt o sen när man tar på hästarna är de alldeles svala :)

2009-06-30 * 20:51:15


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0