21 juni

Jaha, då var midsommar över för denna gång då. Fick inte ritkigt in dne där midsommarkänslan iår. Fast har hadt det trevligt ändå med familjen och älsklingen.  Bror med familj var hemma och hälsade på. Äntligen fick jag träffa lilla sara som jag är faster till. ^^ Snart 20månader sne hon föddes och jag har ännu inte fått träffa henne, ursöt var hon. :D Och så tyst och snäll. ^^ I like, så ska min unge vara ;D

Igår var det 40års fest för syster. God mat och trevligt umgänge. :) Så det blev att sova länge idag ;) hehe, halv tolv kom vi ur sängen älskling och jag. nu vankas stuvande makaroner och falukorv! mums!

inte så mycket planerat för dagen. kanske blir lite fiske innan vi drar tillbaka till kumla, stallet ikäll. troligen ensam. :P men men. sen gå och lägga sig tidigt. jobb imorgon. Avvänjning av alla smågrisar. haha, ska bli kul att vara med om ;)

Men men, hoppas alla har haft en trevlig midsommar!
// Ämma

* lilla sara *

Kommentarer
Postat av: Malin

Kolla min blogg :D

Har du tid att göra om den? :)

Göra om min header och lite annat? :)

Jag skulle vilja ha så jag kan nse hur många besäkare jag har totalt, varje vecka och dag och månad? :)

2009-06-21 * 14:19:05
URL: http://labiosrojos.blogg.se/
Postat av: Lovisa W

Naaw va sööt :D du måste hjälpa mig också med min blogg xD

2009-06-21 * 19:54:45


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0