14 juni

Här sitter man åter igen då och skriver, trogen som man är. Trött som ett as och ska snart göra min snarkande pojkvän sällskap i sängen. Suttit och redigerat bilder från dagen men orkar inte ladda upp dom på bdb idag. Får bli imorgon. :) Kommer ett smakprov nedan.

Var och köpte ett ländtäcke hos en tjej i örebro idag. Var för stort för puke när jag testa det men storm kan kanske ha det. aja. var billigt iallafall ;)
Efter det for jag och älskling och fiskade. blåste fan och ingen fisk men mysigt var det. :)

Vid sex åkte jag ut till stallet där jag mötte upp johanna. Hon ställde upp och fotade mig och puke när vi dressyra på ängen. ursnygg var han i benlindorna jag köpte på strömsholm! mumma! Dock  gick han inte så bra som sist men nöjd iallafall, brukar aldrig gå så bra på den där ängen så. :P Nöjd med min gosse iallafall. Efteråt blev det lite posébilder :)

När jag ridit klart fick johanna testa på storm, han gick superfint på banan. Efteråt tyckte jag att johanna skulle få känna på hans mysiga galopp, haha mysigt fram till det att hon ramla av ;) dumma storm att tvärnita, men gräset var mumsigt enligt honom ;D haha ojoj tur att du inte slog dig johanna <3

Tack för en supergo dag <3
// Ämma

* ursnygga puke *


* härlig sommarbild *


* jag & puke <3 *


* johanna och storm *

Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt! Är avundsjuk nu ;) Väldigt fina kort, speciellt då du matchar Puke så bra (dina ridbyxor o hans lindor, o sen att resten du har är svart) Snyggt! :D

2009-06-15 * 13:46:01
Postat av: Lovisa W

Ni är verkligen jättefina :D

2009-06-21 * 19:48:41


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0