8 juli

Idag känner jag att det kommer bli ett riktigt gnälligt inlägg. har jätteont i huvudet och skriket av rastlöshet river i mig som tusen katter som har pms. fan alltså, och på tal av pms ska jag ha min mens snart, kanske därför jag känner som jag gör?
Har iallafall inte gjort ett skit idag, det enda vettiga är väl att jag betalat bokningsavgiften för aegir så nu är jag ännu ett steg närmare. Annars har jag bara vart hemma, ätit popcorn och velat spendera tusenlappar i hööks nya höstkatalog vilket jag förbjöd mig själv till. ullared väntar ju.
på lunchen bjöd mamma och pappa mig och bror på mat inne i askersund vilket var trevligt. annars har man vart ensam eftersom emil är i kumla och jobbar och vi kommer inte ses fören i morgon någon gång. fan längtar ihjäl mig. nej jag är inte besatt? eller?
sen skulle vi igentligen åkt ut till brorsan ute på ön imorgon men det ska regna hela dagen så det stryker vi.. fan igen.

dessutom gjorde jag om bloggen, lite men blev inte alls nöjd. desto nöjdare blev jag med johannas blogg. mums på den! får sätta mig någon dag och fiffla lite mer på min. :) kanske göra om den från grunden.. hm.

gud vad uttråkad jag är, snart slutar det med att jag dissar min sköna säng och åker hem till älskling bara för att få gosa in mig i hans armar!

sen när jag ändå är igång måste jag få slänga ur mig lite mer åsikter. FAN vad trött jag blir på alla jävla "kändisbloggare". är det någon jävla tävling eller? att få flest kommentarer och unika besökare? och vilka föredömen dom är sen då ( de flesta iallafall" de sutter och ser på sig själva som odödliga gudar och trycker ned oss "nobody-bloggare", vafan? det är som en sport för dom att synas så mcyket som möjligt, om det sen betyder att man måste reta upp halva Sveriges befolkning skiter de fullständigt i. och det värsta är att många minderåriga ser upp till dom och försöker härma? sjukt!bloggar man inte för att det är kul? för att man vill dela med sig? det vill iallafall jag. sen får folk tycka att jag är hur tråkig som helst, men detta är mitt liv, det som betyder för mig, duger det inte så är det bara att trycka på krysset uppe till höger. usch för såna som bara vill sitta och skryta och tracka på folk. blä.

jaja, nu ska jag snart sova och drömma om hästen <3
börjar få lite magont angående i vinter, kanske borde hitta annan stallplats med ridbana? :/ hm..
// Ämma


Kommentarer
Postat av: Amanda -Bloggen om glaskonst och livet runt om

hehe jag är också sådär lite surig och mensen är påväg hehe..

Vill oxo ha en längtan till häst ^^

2009-07-08 * 20:46:30
URL: http://coozie.blogg.se/
Postat av: Lovisa W

usch vilken dag för dig :( satt också å tittade i Hööks nya katalog å ville ha en massa grejer ;D hehe.. men men.. ja får vänta :)



Det finna folk till allt.. usch! idioter som inte kan ta något på skoj å ha kul.. nej nej, det ska va allvar! :/ blir så trött :(

2009-07-08 * 20:58:30
Postat av: helga

jag brukar också frossa i Hööks katalog, även fast jag inte har någon häst ^^ hahah

2009-07-08 * 22:22:07
URL: http://helgiis.blogg.se/
Postat av: Linda

Ämma, vadå annan stallplats? :( ..

2009-07-08 * 23:36:04
URL: http://pravada.blogg.se/
Postat av: eva

klart du ska komma och hälsa på!!! Saknar dig!

2009-07-09 * 07:57:14
URL: http://www.lavakaka.com
Postat av: Amanda -Bloggen om glaskonst och livet runt om

jag har då ingen aning.. jag hoppas att de är lättast.. jag vågar itne kika runt på nätet och få panik lr ngt :P

2009-07-09 * 13:00:44
URL: http://coozie.blogg.se/
Postat av: Linda

SV: Okej.. då är det slut på våra tider där ute i september då? ...

2009-07-09 * 19:48:39
URL: http://pravada.blogg.se/


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0