morgontrött!

*gäsp* sitter just nu i skolans djurhus och skriver. har igentligen inredningsteknik men lärare Morgan var sjuk. sååå ovanligt.. eller inte. men men om jag orkar ta tag i mig själv tänka jags rkiva lite på projektarebtet. det ska fan vara klart snart! >.< fanfanfan. 

Älskling och jag sov på kvinnersta inatt, det var ett tags sen kan jag lova (A) hehe hela kvällen igår så var Emma och Thomas Bonde hos oss och kolla på film. :) var också iväg till coop en sväng och handla godis! (A) haha älskling gjorde oss sällskap efter att han skottat snö p skolan med lastmaskinen :P woho intressant att veta lixom hehe.

Ikväll är det födelsedagskalas dör systersonen albin som blir 15år och på söndag fyller jag 19. xP det enda jag önskat mig är ett 18-250mm objektiv ^^ hihi vilket jag inte tror jag kommer få dock..

och föresten är det hela ETT ÅR SEN jag fick åka ambulans in till usö med en skadad nacke :P

nä nu ska jag iaf öppna upp projektarbetet och se om jag pallar skriva! tjing!

Kommentarer


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0