7 F E B R U A R I

Nu sitter man här igen då och bloggar. Börjar tycka att det är riktigt kul med bloggen. :D bdb har mer blivit för att visa upp bilder xD haha

Nyss kommit hem från en lång härlig tur på en nyskodd Hamma. Vilken skillnad på häst, nu bjöd hon frammåt och gick utan problem överallt, och dunderskönt med brodd också:) Red med Lotta som äger clinton, hon visa mig en jättefin ridväg jag aldrig ridit förr :D det kommer bli kanon att trava sen när isen försvinner och Hamma får mer kondis. :) blev alldelse svett av att bara skritta idag fast hon fick ju ha ett väldigt högt tempo för att hänga med långbeningen clinton ;D haha
Men det var en jättrevlig ridtur och jag och lotta har pratat om allt mellan himmel och jord. :) hon erbjöd mig att ha agge hos henne om han går ihop med clinton :D dte skulle vara toppen, fast beror ju lite på vart jag bor också och det i sin tur beror på jobb xD :))

men men nu vätnar en varm och skön dusch. trist att inte ha älsk här :( hoppas vi ses imorn iaf <3
Och så vill jag tacka för alla härliga kommentarer jag får! och säg till om ni vill ha era bloggar länkade! :D


Hälsningar Ämma!


Kommentarer
Postat av: helga

Svar: Tack =)

Jag gillar verkligen din blogg!

2009-02-07 * 17:43:29
URL: http://helgiis.blogg.se/
Postat av: Emelie

var med och tävla om en header till bloggen, Vinnaren får välja mellan 3 stycken :D

www.digna.blogg.se

2009-02-07 * 18:22:27
URL: http://digna.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Måste bara följa med till Hamma snart :) Jag bara måste x)

2009-02-07 * 18:39:38
Postat av: Agnes

Maha jag vet bästa present du FÅTT iaf ;D Agnes i 1-årspresent x'D

(a)

2009-02-07 * 18:48:03
URL: http://nikonian.blogg.se/
Postat av: Camila

Tack:D

2009-02-07 * 19:10:31
URL: http://camila.webblogg.se/
Postat av: älskling

hehe kul att du har hittat en ridväg som du kan rida och är fin vill följa med nästa gång älskar dig vill följa med och ducha

2009-02-07 * 19:53:06


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0