5 F E B R U A R I

Jävla slö dag igen asså. fan kommer ingenstans på fågelprofeleringen känns det som. typ massor med teoripass med morgan är borttagna, inte flyttade utan borttagna..  så vi har huuur mkt praktiskt som hellst fast där finns det ingen lärare som kan ha oss.. -__- lyckat? nej skulle inte tro det. Men imorse hade vi iaf lite teori. Faktiskt rätt intressant, dessutom är morgan bäst på att förklara x'D haha

på eftermiddagen städa vi ur boden där duvslaget ska byggas sen satt vi och bara snacka skit med stina i 45min xD haha det var skönt, dock inget  vettigt gjort. :P men lite surt att kursen inte känns så seriös.. :/

nu på eftermiddagen efter att ha ätit en viiidrig middag, (rotmos och fläskkorv) så drog jag och älsk iväg och simma igen. :) det var skönt. simma 1000m idag på en halvtimme typ. :D älsk simma 500m :) så duttig så.<3

nu blir det en lugn kväll, kanske drar till coop sen och tnakar och köper någe att äta. Vi får se. :)
imorn blir det rida med malin!! <3<3<3 längtar så jag kan dö :D ska bli så kul! ;D hoppas puki går bra med mig bara :P

hoppas ni läser min blogg. :) som för övrigt ska få en ny layout i helgen tror jag :D
Hälsningar ÄMMA


Kommentarer
Postat av: Lilja

Duktig du är som tränar:)Förresten så har jag med morgan i individuell val och han är super duktig att förklara XD mvg i korsen fan hahaha

2009-02-05 * 23:23:48
URL: http://lillalilja.blogspot.com
Postat av: Magda

Va duktig du är som har börjat simma, de skulle ja me vilja börja med. Men lite svårt att ta sig ut till gustavsvik...

2009-02-06 * 09:36:46
Postat av: Linda

Ja söt är hon allt :} Ne, ingen trav än så länge, det ända hon gör är att tölta sakta .. men traven kommer väl kanske så småning om hoppas jag :P .

2009-02-06 * 14:55:03
URL: http://pravada.blogg.se/
Postat av: alexandra

ah det är väll så ;p sån energi hela dagarna, men på morgonen är det inte samma hund ;)

2009-02-06 * 16:35:06
URL: http://alexandrasofiadahl.blogg.se/
Postat av: Lovisa

va duttiga ni äär :D

2009-02-07 * 18:36:05


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0