19 F E B R U A R I

Fy fan vilken jävla natt jag haft! usch!
För det första så har jag haft så himla on i magen och mått så fruktansvärt illa så jag bara viljat dö, ne men ni fattar. Typ haft kolik pga av att jag åt igår kväll. först nu på morgonen känner jag att kroppen kunnat tagit om hand om maten typ. ja ska fan inte äta idag, vill inte vara med om det där igen! :'(

sen runt 01.00 så vakna jag av att hela huset skaka av vad vi fått veta nu var bergsmällar från zinkgruvan där någe brythål rasat. går att läsa på NA.se
(http://www.na.se/artikel.asp?intId=1451318&wpa=small-i-berget-skakadeom-sodra-narke-i-natt)



Inte blev det bättre för att älskling inte trodde mig fast jag låg med hjärtklappning och var livrädd för han hörde inget! wtf?? det knaka i hela övervåningen ju! 2.9 på Richterskalan !!
sen har älsk snackat i sömnen typ hela natten. det har vart att han skulle gå ned o byta om o att han skulle fixa någe.. vafan xD palla!

nu har jag ont i magen och mår illa :( inga kul detta, jag som planerat att rida hela lovet! :'( :'( och så ringde dom från lidl och ville att emil skulle jobba imorn så då blir man sjäkv igen :'( fan då..

men men nu har jag klagat färdigt iaf..
här är bilder på nya frissan, lite morgonruffsig men ändå ^^ Hoppas ni gilla det, blev ganska kort men det behövdes då det var superslitet. tovat sig som fan de senaste veckorna så ja.. det behövdes. :) känns fräscht iaf :)

Hoppas alla mår bra, tack ni som kommenterar! <3
Hälsningar en sjuk Ämma


Kommentarer
Postat av: alexandra

kolla ;p nu ska jag försöka förklara x)du klickar brevid din text där du vill ha bilden och lägger in en bild där, sen markerar du bilden och väljer att lägga den till exempel höger ( går ju att välja om man vill ha texten i mitten till vänster eller till höger ;P sen lägger du texten åt ena hållet och bilden åt de andra, sen minskar du bara bilden tills både texten och bilden får plats :p sen brukar jag när jag skriver skriva så här typ:

kjhldfjgnb

jshgldfömkd

lsjdnlknfg

jklbdflgkjdn

ljnhglkdfmöf

om du fattar för då är det lättare att få plats med en bild :D hoppas du fatta annars får jag försöka förklara på msn när du gör det ;) lycka till !

2009-02-19 * 14:42:25
URL: http://alexandrasofiadahl.blogg.se/
Postat av: alexandra

kolla ;p nu ska jag försöka förklara x)du klickar brevid din text där du vill ha bilden och lägger in en bild där, sen markerar du bilden och väljer att lägga den till exempel höger ( går ju att välja om man vill ha texten i mitten till vänster eller till höger ;P sen lägger du texten åt ena hållet och bilden åt de andra, sen minskar du bara bilden tills både texten och bilden får plats :p sen brukar jag när jag skriver skriva så här typ:

kjhldfjgnb

jshgldfömkd

lsjdnlknfg

jklbdflgkjdn

ljnhglkdfmöf

om du fattar för då är det lättare att få plats med en bild :D hoppas du fatta annars får jag försöka förklara på msn när du gör det ;) lycka till !

2009-02-19 * 14:56:07
URL: http://alexandrasofiadahl.blogg.se/
Postat av: Lilja

hoppas du mår bättre snart då:)

2009-02-19 * 16:24:31
URL: http://[email protected]
Postat av: Lovisa

Stackars Ämma :( tycker synd om dig juu <3 hoppas du blir frisk.. och du? JAG tror dig angående skakningarna ;) <3

2009-02-20 * 10:26:39
Postat av: Ida, Luna & Kaia

snygg frilla :)

du får lov att krya på dej nu ^^

2009-02-20 * 15:12:07
URL: http://freewebs.com/kinesbus
Postat av: Magda

Det blev jätte fint! :D Hoppas du mår lite bättre nu, förlåt att ja inte har varit så duktig på att komentera dina in lägg... Men har haft de lite körigt i veckan, men ska bättra mig! =) ha de så bra nu de sista dagarna på lovet så syns vi kanske på måndag. Kram Magda

2009-02-20 * 23:25:08


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0