1 augusti

Gud vart tog juli vägen? den bara flög iväg! känns inte som jag gjort något vettigt allt, eller ja turen till dalarna var ju väldigt vettig men ändå. :) Aja, får se om det händer mer nu i augusti. Som om jag nu tänker efter säkerligen blir. Massor med födelsedagar och stuff ju! Great. :)

Jaja, dagen då. Sljutsade Emil till jobbet då ingen buss gick på morgonen. Vilket han kom på lite väl sent imorse hehe. Sov till elva, åkte till stallet och red med linda. Blev barbacka på kusarna. En kort sväng bara. Puke var inte alls på hugget. DEssutom låter det som en sko håller på att lossna, fast satt inte löst vad jag kände. Möjligtvis pyttepyttelite men hovis kommer ju den stjätte så det är nog lungt. Tror jag ska longera nästa gång vi åker ut. Dessutom måste paddocken fixas! Emil kanske kan hjälpa mig på måndag morgon :)

Efter stallet for vi hem, fixade till oss sen åkte jag, linda, Emil & mattias in till örebro där vi gick och käka på take away. proppmätt av alla nudlar och kycklingbitar xD men gott var det. :) sen gick vi runt på järntorget och slösade pengar på tivolit som var där. älskling vann en nalle åt mig ;D <3 gullgull! Måste äen nämna att jag parkerade i ett parkeringshus för första gången idag xD haha fobi för såna så måste få känna mig lite stolt. ;)

vid halv sex var det dags för bio. Harry Potter & halvblodsprinsen. Hm, grå och dyster rakt igenom. Alltså harrypotterfilmerna har tappat sin charm. de tre första var bra. nu är de bara tråkiga.. hm. men var trevligt ändå. Åter igen har jag smällt i mig massa popcorn xD jag börjar bli beroende haha!
Sen efter en trevlig kväll åkte vi hemåt till kumla. Nu väntar sängen för mig strax.
Imorgon bär det av mot linköping med johanna & linda. HÖÖKS! ska shoppa ihjäl mig xD nädå, men har lite planer iaf :))

*pojkarna efter ridturen*

Kommentarer
Postat av: Lovisa W

Juli bara försvann :S herregud snart är det höst, å tänk, egentligen skulle vi ha börjat skolan snart igen.. det känns lite ledsamt :( Ärre god mat på Take Away? : har faktiskt aldrig ätit där men det lät gott :D Ooh, HÖÖKS lät inte så dumt :) skulle vilja åka dit ja med :)

2009-08-02 * 20:30:48


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0