8 april

Vart tog det varma vårvädret vägen? Hm.. hoppas på ett återkommande.
Var iallafall i stallet idag med Linda. Var säkert där över 4h hehe. Hovslagaren kom idag. typ en timme föresnt men ändå ;) han hade tagit fel på datum så han blev helt förfäred när monica ringde och fråga vart han höll hus. hehe stackarn. Men det var en supertrevlig hovslagre som var lätt att snacka med. Jättesnäll med hästarna var han också och båda pojkarna skötte sig fint. :) Jag sa det att han kanske skulle få mig som kund sen när jag får hem agge ;)

under tiden jens skodde hästarna så passade jag och linda på att smörja träns och sadlar. b e h ö v d e s! Sen blev vi bjudna på pizza inne hos monica och där blev vi klar flera timmar för att bara prtaa :) mest häst förstås ;) monica berättade om när hon hade ute en hästviskare som pratade med storm för några år sedan och alla kom överns om att ta ut henne igen för att höra vad de har att säga. :D jättespännade!

Tänkte åka hem till askersund ikväll men älsk skulle jobba imron.. så jag blev kvar här. ska åka till ikea imorn tänkte jag när han jobbar. :) köpa en pall till stallet och någe annat intressant om jag hittar ;)

Men men jag har ont i magen :( och ska gå och sova. blidde ingen promenad iadg. känns inte bra med tanke på pizzan men har så ont i magen :( kanske kan gå imorgon bitti. :)
//Ämma

* jag och puke <3 *

Kommentarer
Postat av: amanda

2009-04-08 * 22:50:30
Postat av: amanda

Bäst på att råka skicka tomma -.-

låter sjukt intressant med en hästviskare!

2009-04-08 * 22:51:06
URL: http://coozie.blogg.se/
Postat av: Lovisa W

Va spännande med hästviskare :D

2009-04-11 * 21:18:50
Postat av: Elina

Hejsan :):) herregud vad söt häst!!!:O

min blogg heter [email protected]/ :)

2009-04-12 * 18:28:15
URL: http://www.gildes.se
Postat av: Elina

Hejsan :):) herregud vad söt häst!!!:O

min blogg heter [email protected]/ :)

2009-04-12 * 18:28:38
URL: http://www.gildes.se


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0