6 april

Jag är så förbannat trött på mig själv! Hur kunde jag låta det gå så himla långt? JAg var nöjd förut, ja jag var faktiskt nöjd över hur jag såg ut för omkring 1½ år sedan. VARFÖR kunde jag inte hålla det för då? Nu får jag istället lida.. jag vill inte hanla för då får jag bara dåligt samvete. inget sitter bra.. jag skäms över att gå på stan. alla tittar känns dte som. jag skäms över att gå med min pojkvä på stan. hur kan en flodhäst som jag ha en så fin kille?? det är inte rimligt ju för fan!  jag har mardrömmar om vad jag måste ha på mig på studenten.. och så undrar folk varför jag inte går på balen..
NU SKA JAG GE MIG FAN PÅ ATT BÖRJA JOBBA MED MIN VIKT! INGET SNACK OM JAG SÅ SKA SLUTA ÄTA! punkt.

Var btw och red idag med linda och älsk på släptåg. red på ridbanan. gick inge vidare då jag bara känd emig slö och oengaerad. la ut några bommar och byggde ett litet hinder. puke förstod inte alls vitsen. dessutom var han inte på hugget idag. funderar på att låta honom stå imorgon eller bara longera eller någe. vi får se.

Gonatt
// misslyckat fetto.

* jag och puke, snygg traaav *

Kommentarer
Postat av: amanda

2009-04-06 * 22:28:52
URL: http://coozie.blogg.se/
Postat av: Amanda

Könner igen mig så förbannat! har gått upp över 10 kg om inte 20 sen jag träffa henrik och mår dåligt i de med! har lätt att gå upp, svårt att gå ner.

vi får kämpa!

men jag tror vi kan klara de!

2009-04-06 * 22:30:15
URL: http://coozie.blogg.se/
Postat av: Agnes

Jag är med dig och Amanda, jag känner mig i samma sits, mår dåligt av att se mig själv i spegeln, och jag mår dåligt av att endast kunna få på mig mina mjukisbrallor. Har gått upp 20 kilo sen jag flyttade till dalarna, ligger på över 70 nu..



Du vet brallorna du glömde hos mig once? De är för små nu :/ Enda brallorna som inte är små är de mamma hade när hon va gravid med trillingarna. Jag är jättesugen på att hårdträna men så fort jag försöker så säger ryggen ifrån. Fan ta kroppar :(



Vi får stötta varann <3

2009-04-06 * 23:03:38
URL: http://nikonian.blogg.se/
Postat av: Agnes

.... Men du vet att jag tycker alltid att du är vacker, hur du än ser ut! <3

2009-04-06 * 23:04:13
URL: http://nikonian.blogg.se/
Postat av: Amanda

jo jag har börjat typ sluta shoppa kläder med henrik, pinsamt när den vanliga storleken sitter konstigt lixom :(

synd att vi fan itne bor i samma stad.. då kunnde vi shoppat loss utan att skämmas!

2009-04-06 * 23:15:47
URL: http://coozie.blogg.se/
Postat av: emil

jag älskar dig som du är älskling och i mina ögon är du vacker och sen skiter jag i vad ala andra tycker !!!<3<3<3

2009-04-07 * 00:10:09
Postat av: AM

Hej stumpan vad är det jag hör?

Du som är så vacker!

Men ok, är inte du nöjd så kan jag ställa upp som tränings kompis. Lite lättare om man är två känner oxå för att tappa lite.

Så hör av dig så sticker vi iväg och simmar eller tar en tur i spåret.

2009-04-07 * 07:37:30
Postat av: Malin

Men gumman! Du är så otroligt fin, inte ska du behöva känna så där! Jag vet dock hur du känner dig, så kände jag mig också förut. Sen jag fick Sofus har jag gått ner 11 kilo och såklart har det hjälpt självkänslan, men jag har insett att det handlar om att man tycker att man är fin som man är, inte att man är nån trådsmal sticka som ändå har dåligt självförtroende. Sträck på dig och var stolt! Kurviga kvinnor är snyggt!!! Om man nu har några extrakilon, So what? Bara mer att älska;)<33

2009-04-07 * 15:00:02
URL: http://nogg.se/holmin
Postat av: Johanna Nordin

du är bra, förförför bra <3

2009-04-07 * 20:53:45
URL: http://ohyeahjohanna.blogg.se/
Postat av: Magda

Du är fin precis som du är! =)

Du behöver inte ändra på dig, om det finns folk som stör sig på dig så får de väl göra det. Du ska ju inte lida för det. Jag har tyvärr inte kollat varje dag i din blogg, ska bättra mig. =) Kram på dig så syns vi kanske på tisdag =)

2009-04-09 * 20:37:59


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0