3 april

Hade prov idag då. gick väl helt okej, vi får väl se hur långt det räcker men godkänd är jag iallafall enligt anki. Artprovet gick också bra kunde de flesta redan från början så. :)
Nu är det LOV!


Och hur kan man på ett bättre sätt inviga det än att ta en långtur på en älskad häst? :) Det är frågan. :D Linda och jag red samma väg som vi red vilse på sist ;) lite mer kontrollerat denna gång haha. Travade nonstop 2km och galoppa lite senare 1km. :) vilket resulterade i svettiga hästar som större av delen hem fick skritta på långa tyglar. ;)
Puke kändes kanonfin idag. :) plutt <3

när vi ridit klart så byggde jag och linda en provisorsk paddock nere i ena delen av hagen. :) Blev kanonbra! bara det torkar upp lite så kommer det vara perfekt. Tänkt att vi ska rida där på söndag. :) Måste börja skola våra hästar lite ;) haha och inte bara lufsa i skogen. :)

På onsdag kommer hovslagaren. :) då har jag inte tänkt att rida utan ska longera puke och linda skulle köra lite uppfostring genom markarbete. :) blir kanoners!

men men nu är jag vråltrött. natti!
//Ämma

* Puke var också trött efter ridningen x) *

Kommentarer


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0