26 april

Jaha då var det söndag. Vart tog helgen vägen? :)
Jobbat idag med. Vart fullt upp med besök i djurhuset av emils kusin + barn. :) dessan var med på ett hörn också. hon städade också mitt rum i utbyte mot en pizza ;) *tacktack* så nu är mitt rum urstädat. forever. Känns lite konstigt. :/

Men men monica och emil är ju så fruktansvärt givmilda så de har gett mig en andel av sina förkylningar. tackar för det. :P sitter med dunderhuvudvärk och halsont för tillfället. kul nu när man kommit igång och träna. men jag och linda var iallafall ute en sväng förut med. :) Kände inte alls av mina benhinnor fullt så mycket idag. :)
Jag och linda satt och snacka en lång stund efter promenaden om framtidplaner. kanske kan det slå in? :)

Imorgon kanske det blir ridning får se hur jag mår. vi ska iallafall ut och kolla när veterinären kommer. Hoppas han kan lösa problemet med deras raggiga pälsar.. aja. Älsk ska också med och bygga på hinderstöden. på fredag ska monica åka och köpa bommar! <3 och nästnästa helg börjar förhoppningsvis frank med sadelkammaren. :)

Men det roligaste som hänt idag var ändå när älskling kom hem. var lagom ledsen när han inte kom hem när han sa, men han hade en anledning, en överaskning :D Så nusitter jag med jag med en supersnygg ny mobil! Den senaste kamrea mobilen på marknaden med 8.0megapixlerskamera nämligen en Sony Ericsson C905! TACK TACK TACK Älskling! Du hade verkligen inte behövt men TACK! <3<3<3
Så himla skönt att få vettiga bilder när man typ är ute och rider och så :D <3

Så dagens stjätna och kärlek går till min älskade Emil idag <3
//Ämma

* Sony Ericsson C905 *

Kommentarer
Postat av: Linda

Nemen oj då :O Det var generöst av honom.. ;) Inte allt avis .. haha! Jaa, vi får hoppas på att det kan slå in :D Skulle vara underbart! <3

2009-04-27 * 00:15:41
URL: http://pravada.blogg.se/
Postat av: Agnes

Fan va najs!! :O:O tänk om man hade råd med sånt lyx, haha :D sån där mobil jag bara dreglar över xD

2009-04-27 * 00:57:43
URL: http://nikonian.blogg.se/
Postat av: Lovisa W

jäklar va gulligt :D

2009-05-01 * 21:59:19


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0