18 april

Oj vilken dag!
Skjutasade älsk till jobbet klockan 7. sen ut till stallet vid 8 och byggde klart nya hagen. :) nu har pållarna närmare 3hektar att röra sig på så nu är dom nog nöjda. :)
sen for jag hem och hämta älsk vid stationen i kumla. åkte hem till kumlaby, packade ihop oss och for hem till askersund. väl hemma bjöds det på pannkaka *mums* och sedan satte jag ihop en provisorisk bur där fåglarna får tillbringa natten.

Efter det blev det att klä upp isg och åka till kyrkan. Systersonen Vide skulle döpas. :) Vi satt inne i kyran och hörde kyrkklockorna ringa då plötsligt började orgeln spela brölopsmarchen!? Min syster överaskade oss alla med att gifta sig med sin Kenta! :D Började nästan gråta över hur glad jag blev! <3 underbart! Så idag har jag vart på dop & bröllop. :)

Nu ska jag sätta mig och sammanställa lite bilder till bilddagboken på det lyckliga brudparet:))
//Ämma

* prästen, fia, vide, kenta, tuva & netha *

Kommentarer
Postat av: Amanda

men gud va kul :D vilken överraskning!

2009-04-18 * 22:11:17
URL: http://coozie.blogg.se/
Postat av: Linda

haha oj då, vad roligt :D Det är kul sånt där med överaskningar :}

2009-04-19 * 13:22:36
URL: http://pravada.blogg.se/
Postat av: Lovisa W

så underbart! :D såg ju på bdb.. och de va så vackra! :D

2009-04-22 * 11:32:32


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0