13 april

Känner mig  grymt förvirrad just nu.. vad vill du igentligen älskling?

haft en slitsam dag. åkte till stallet vid halv 12 och hjälpte monica att sätta upp stolp för ett nytt bete till hästarna. fasen vad slitsamt det är. kan knappt skriva då jag är så svag i händena x) jag var slagman ;) fick gå efter henne och slå i alla stolp som hon spättat hål till. asjobbigt och med hård mark ännu jobbigare >.< not fun. men alltid kul att snacka med monica. hon är ju så trevlig och lätt att prata med. :) Skönt att göra någe annat och slippa tänka på kärleksbekymmer.

73 stolp slog vi iallafall ned :P jag gjorde mig  jätteilla i fingret dock. stod på en pall när jag slog och dne vicke till vilket gjorde att jag reflexmässigt tog tag i stolpen samtidigt som jag slog med skaftet på släggen mot stolpen med mitt finger emellan! AJJ! Blev blått och svullet efter bara en minut. kan  inte direkt böja pekfingret nu så det blev ingen ridning idag. :(( hoppas det snart går över!

Monica och jag planerar också att regga om pukes namn. puke är så fult och passar inte. namnet puke betyder typ djävul eller såge sånt. inte direkt så att puke är djävlig på någe sätt? >.< nä så nu letar vi passande namn :))
________________________________________________________
innan jag hann skriva klart detta inlägg plinga det på dörren och älskling stod utanför! token har CYKLAT från kumla ochi hit bara för att träffa mig! <3<3<3<3 det är säkert över 4½ mil! fan vad söt du är! <33

Nu ska jag gå och umgås med honom
//Ämma


Kommentarer
Postat av: Agnes

4½ mi :O:O:O 'svimmat'

2009-04-14 * 09:40:46
URL: http://nikonian.blogg.se/
Postat av: Amanda

åh, känner igen de där. vad vill kärleken?

Själv har man mkt att ge, men man är osäker på den andra.

henrik o ja prata ut och vet om allt nu och hur vi ligger till.. ni kasnke bör ta ett storprat om ni inte gjort de?

vi är lite varandra närmare nu.

kram på dig <3 hoppas ni blir superbra snart och inga tveksamheter finns kvar!

puss

2009-04-14 * 10:12:34
URL: http://coozie.blogg.se/
Postat av: Lovisa W

Ajajaj för fingret :( de kan inte varit skönt :S men va gulligt av Emil! :D shit cykla så långt.. Kim höll på och tappa hakan här brevid xD

2009-04-15 * 15:24:26


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0