12 april

åh idag har det inte vart en bra dag. bara klantat mig och inte fått upp någe tempo på jobbet. Lixom igår hade 2h kvar när jag var klar med alla avdelningar. idag hade jag en halvtimme :S

usch allt har bara jävlats.. för på morgonen dissa emil mig och vi har inte snackats sen dess..

och när jag skulle mocka åt åsnorna fick jag igår ta en halvtrasig skottkärra då alla andra var borta *grrr* och den gick knappt att köra frammåt.. så vad tror ni resultatet blev när den vart full med skit? JAG FICK DRA DEN JÄVLA KÄRRAN TILL STACKEN! :@

när jag gjorde reptil jävlades tre av två "ångsprutare". ena sekunden funka dom, när jag tittade en minut senare funkade dom inte! jävla apparater!
När jag skulle fodra fåglarna i djurhuset tappade jag två skålar med hackade grönsaker på väg till burarna och hällde ut en halv skål med vatten på samma gång!

när jag skulle fodra hos nattdjuren i mörkerrummet skulle jag vara smart att ta med påsen med vetekli samtidigt som jag sila sanden inne hos chinshillorna. nä då har nån JÄVLA mus vart framme och bitir hål i påsen så POFF låg halva innehållet av den påsen på golvet!
När jag sen skulle sopa upp det så gick kvatsen sönder! VAFAN!

dessutom hade en annan gerbil fatsnat under den där förbannade krukan där jag hittade den döda igår. så nu finns inte den krukan mer till deras förfogande längre. gerbilen levde.

och ingen mat har jag fått här hemma heller. massa hungrig och trött. världens huvudvärk :(:( jaja får väl göra mig någe.. typ popcorn xD lär ju få vara ensam ikväll, kanske ska ta en kvällstur på hamma senare ikväll. :) vore mys. :)

jaja nu har jag fått skrivit av mig. :)
//Ämma

* våran lama loke bakom galler *


Kommentarer
Postat av: Lovisa W

Men gud vilken jobbig dag du har haft gumman :( usch sånt där är inge roligt.. hoppas det blev bättre senare :)

2009-04-15 * 15:21:15


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0