7 januari

Idag är det en gritrist dag här över oss. Önskar det kunde komma lite ny snö som piffade upp allt ute. Jag nästintill hatar detta slask..
Att jag dessutom är deppig över min sega viktnedgång gör ju inte saken bättre. Jag har inte gått upp men det känns som det bara är en tidsfråga.. Så idag har jag tagit tag i allt ännu ett snäpp. Strikta portioner igen och jag är sååååå hungrig hela tiden. Hatar dessa första dagar innan kroppen vänjer sig vid mindre mat. Jag fundrar även på att börja lägga in vad jag äter i mobilappen.
Dessutom ska jag ha min mens om några dagar, och då är jag alltid hungrigare.
På fredag fyller jag, sen är det slut på storhelger på allvar! Har två kilo kvar till målvikt, och jag kommer inte nå mitt mål på -20kg tills min födelsedag. Besviken. :(
 
Jag och Casper har haft en mysig förmiddag iallafall. Han bjöd inte mamma på någon sovmorgon idag dock. ;) haha Bortskämd som man är så var jag ganska död när han började kvittra vid halv åtta. Vi tittade lite på film innan vi gick upp.
 
Efter ren blöja och Caspers vanliga bus, pälsade
 
vi på oss och gick ut och öppnade buren till kaninerna. Sen var vi ute någon halvtimme och busade. Tätt följd av Selma såklart.
Casper blir som en liten solstråle när vi är ute och han har blivit riktigt stadig i skorna. :)
När vi kom in åt vi mellis tätt följt av en massa bus här inne.
 
Efter lunch tvärslocknade han och har sovit en stund nu.
Nu väntar mellis för oss båda.
 
För övrigt har jag & Glenn årsdag idag. :) 2 år sen han gjorde mig hel. ♥ 
// Emma
 

Kommentarer
Postat av: Annika

Du är duktig Emma, och inspirerar mig, kämpa på! För övrigt ser det ut som att kissen och Casper är jättar på upptäcktsfärd. ;)

2013-01-07 * 14:33:07
URL: http://thehugbunny.blogg.se
Postat av: Carro

Kom igen! Vi taggar varandra. Jag har också 2kg kvar till -20kg!! Hejja oss vad vi är bra!! :D

2013-01-08 * 22:33:32
URL: http://whyevenbother.blogg.se


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0