6 januari

Gårdagen igår var fantastisk! Så himla mysigt att få en ensam kväll med världens finaste.
Vi gick som sagt först på bio och såg Mammas Pojkar. Jag rekomenderar inte att man ser dne på bio. Så bra var den inte inte. Faktiskt. Men bara att få vara på bio med Glenn gjorde att det inte spelade någon roll. hihi

Sen drog vi vidare genom ett kallt Örebro till Efesos där vi åt trerätters och hade det hur mysigt som helst.
Lagom mätta och belåtna promenerade vi sen hand i hand genom Örebro precis som för 2 år sen när vi träffades.Det känns helt sjukt att det "bara" gått två år. Det känns som vi vart tillsammans mycket, mycket längre än så. Jag är så otroligt tacksam att ha min Glenn. Att vi hittade varandra. Älskar dig!

När vi kom hem blev båda lite nere faktiskt. Det var så jäklans tomt efter Casper. Kände inte alls den där "åh vad skönt att vara ensamma hemma"-känslan som jag trodde man skulle känna av lite iallafall. Jag började nästan gråta när jag såg hans tomma spjälsäng i sovrummet. Älskade unge alltså!
Jag & Glenn somnade mitt i en film igår som vi satte på. Runt två stängde vi av dvdn och sov vidare. Men gott har vi inte sovit! Både Glenn och jag har haft mardrömmar hela natten. Båda två om en borttappad eller kidnappad Casper. haha.. Vad sjuk man är. När man väl får sova ostört, nej då går det inte. ;)

Nu efter en lyxig frukost här hemma och en massamys ser vi båda fram emot att styra bilen mot Askersund igen och hämta hem vår efterlängtade skatt. Jag hörde honom i telefon förut och han lät allt annat än missnöjd. Så han har inte lidit något iallafall. haha Bara vi som inte kan slappna av. hihi

Tack Glenn för en underbar kväll, och tack mamma & pappa som gjorde det möjligt!
// Emma

 


Kommentarer
Postat av: Erika

Åh vad mysigt, det var ni värda! :)

2013-01-06 * 10:59:47
URL: http://erikashundliv.blogg.se
Postat av: Jossie

Känner igen den där saknaden, hehe :) gå på bio och äta ute räcker egentligen för annars blir det precis som du skriver att man bara tänker på barnet hela tiden. Däremot är det skönt om man kan komma hem till ett barn som sover för kvällen ;)

2013-01-09 * 05:33:04
URL: http://jsantinelli.blogg.se


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0