Mysig lördagsmorgon

Idag är jag tacksam för att regnet öser ned utanför fönstret. Tack vara det så har jag Glenn hemma hela dagen. Gissa om jag myser! ♥ Vi har tagit sovmorgon, och sen legat och tittat på film. Katterna var med i sängen så det var varmt och gosigt. ;) hihi
 
Jag har precis tagit en dusch och ska strax gå och lägga Casper en stund så han för sova sin förmiddagsnap. Efter att han har sovit och vi alla ätit lite lunch ska vi bege oss till marieberg och uträtta lite ärenden. Dessutom ska jag få klippa mig! Min lugg är snart ner till knäna på mig. ;)
 
För övrigt är väl allt lungt. Jag har inte bölat något idag iallafall angående det där beslutet. Värre var det igår.
Men det blir bra.
 
Nu ska jag umgås med min fina, fina familj!
Kram
 

Kommentarer


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0