Tung i kroppen

Måste få klaga av mig lite. Ursäktar mig redan nu. :(
Jag mår inte bra. Har en sån konstig känsla i kroppen. Haft det någon vecka nu. Mår illa, små ont lite varstans och trött i kroppen. Inte trött att jag vill sova men tung i kroppen liksom. Musklerna känns stela och jag orkar liksom inte vara glad som jag brukar. Dessutom krånglar magen fortfarande. :( Igår hade jag jätteont i sidan under revbenen. Fick ta en alvedon för att kunna somna. Men idag känner jag inget av det. Skitskumt.
 
Undrar om det är en förkylning på g? Jaja det går nog snart över. Nu har jag fått gnälla av mig lite. :)
Tur jag har en bebis som är på superhumör. ♥
 
Igår var vi hos mormor och morfar och busade. Det var mysigt. Innan träffade vi mormor & syster och åt lunch med dem. Uppskattades. Casper åt köttfärslimpa som moster gav. hihi
Hemma låg morfar och mådde uschligt. Så vi busade inte så mycket med honom. Han fick ligga där han var. ;) Hoppas vi inte dragit med oss något hem.
Efter några timmar brummaqde vi hemåt igen och släppte av mormor vid tåget då hon och två av systrarna skulle till london. :) Hoppas de får trevligt!
 
På kvällen blev det telefonsnack med Linda & chefen. Efter det mat i form av ugnstekt falukorv & potatismos som älskling lagade. Jag pratade ju i telefon. ;) haha..
Sen myste vi ned oss i soffan och såg på bonde söker fru & grey´s.
 

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Har du ont på din högra eller vänstra sida nedanför revbenen? På högra sidan sitter ju gallan och på vänster bukspottskörteln. Hade ju själv problem med gallan och hade då ont på höger sida! På grund av gallan fick jag inflammation i bukspottskörteln och fick ont på vänster sida!

Svar: Det var på vänster sida. :/ Men har inte känt något nu. Kanske en nerv i kläm? Skitkonstigt.Tack för tips!
nikoba.blogg.se

2012-10-25 * 12:26:25
Postat av: Linda

Har oxå typ träningsvärk i nästan hela kroppen fast jag inte tränat.. Kanske är nåt konstigt virus som går nu :/ krya!!

Svar: Vad konstigt. Ja det kanske är något virus. Men än är jag inte sjuk. hm..Krya på dig du med!
nikoba.blogg.se

2012-10-25 * 14:09:52
URL: http://Http://luckylady.se


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0