Sov gott Saga

Jag har inte berättat för er att Saga inte finns längre. :( Som ni kanske minns så började hon hoppa ut ur buren. Jag försökte på alla möjliga sätt att hålla henne kvar men det gick inte. Så jag lät henne vara ute då hon höll sig här på tomten. Valet stod mellan det eller låsa in henne i en liten gallerbur i garaget, och det är inget liv jag vill att mina kaniner ska behöva ha.
 
Men för några veckor sen så försvann Saga. Morgonen därpå såg Glenn en räv stryka omkring en liten bit härifrån. Så jag vet inte, men jag gissar vad som hänt.
Jättetrist, och jag har fortfarande en stor klump i magen när jag ska ta in Lillan & Stampe. Det fattas något liksom, men jag lever på tanken att hon hade det bra in i det sista. Vilken kanin vill inte leva fritt liksom?

Så ja, nu vet ni. Hon blev inte ens ett år gammal. :(
Sov gott fina, fina Saga.
 

Kommentarer
Postat av: Erika

Åh beklagar sorgen :( Vila i frid lilla Saga <3

Svar: Tack. <3
nikoba.blogg.se

2012-10-17 * 16:47:52
URL: http://erikashundliv.blogg.se
Postat av: Jossie

Åh vad jobbigt, men jag tyckte du gjorde rätt val!

Svar: Tack, det tror jag med.
nikoba.blogg.se

2012-10-17 * 17:44:06
Postat av: Suzette

Fy vad tråkigt, men hoppet är det det sista som överger människan

Svar: Jo men så är det. :(
nikoba.blogg.se

2012-10-17 * 19:06:38
Postat av: Hannah

Nej va hemskt :( Hoppas att hon har det bra där hon är nu! <3

Svar: Jag är säker på att hon har det jättebra <3
nikoba.blogg.se

2012-10-17 * 19:22:56
URL: http://www.norderphotography.blogg.se
Postat av: Lovisa

Nee men fy va hemskt :(
Styrkekramar <3

Svar: Tack <3
nikoba.blogg.se

2012-10-17 * 20:02:00
URL: http://Nikonda.blogg.se
Postat av: Linda

HoN var ju omöjlig att ha inlåst! Skönt att hon kan skutta fritt nu på ängarna :)

Svar: Jo eller hur. Hon har dte bra nu. :)
nikoba.blogg.se

2012-10-17 * 20:23:11
URL: http://Luckylady.se
Postat av: Jonas.A

Beklagar Emma :( Men hon har det bra nu! Kram

Svar: Ja jag vet. Tack. :( Kram
nikoba.blogg.se

2012-10-17 * 22:45:16


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0