Snutteproblem

Som så många andra barn så har Casper en snuttefilt. "Rödis" är verkligen något Casper tycker om. Han fnissar & "aah;ar" när han får syn på den. Jättegulligt verkligen!
Nu är den ju inte tvättad på ett bra tag, men efter nattens bajsbad kändes det som även den skulle behöva sig en omgång i tvättmaskinen. Lättare sagt än gjort, för Casper fick ju syn på mig när jag tog med den till tvättsugan och hakade på. När jag sen la in den i maskinen blev han helt förstörd. Han grät tills jag öpnnade och han kunde plocka ut sin älskade filt.
 
Så just nu väntar jag ut honom. Han får vill sitta och gosa med Rödis tills han tröttnar, sen ska jag fort som fan sätta på maskinen. ;D haha.. Det är inte lätt alla gånger.
 
Önska mig lycka till, så rödis får bli ren och fräsch igen. ;)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: julle

Benjamin hade en blå barbapappa som han älskade som en tok, men när vi tvättade den så ville han inte ha den sen... Luktade väl inte "gott" längre

Svar: Me liten då. hihi Jag har hört att det kan bli sådär. Att de ratar saken när det inte luktar som det brukar.Casper brydde sig dock inte. Så det var ju bra :)
nikoba.blogg.se

2012-10-10 * 07:16:18
URL: http://jullets.wordpress.com


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0