Skitbra morgon

Vilken härlig morgon. Jag vaknade till en superglad bebis, som bajsat ned heeela sin säng. Behöver absolut inte gå in på detaljer, men tvättmaskinen går på högvarv och bebis är nyduschad. Livet som småbarnsförälder är riktigt glamoröst ibland. ;)
Jag misstänker att det är nya tänder på g igen. Han bajsar hela dagarna och har dessutom blivit lös i magen igen. Att han dessutom grejar med fingarna i munnen hela tiden brer bara på mina misstankar. Gaaw.. jag önskar aööa tänder kunde komma på en gång så man slapp det här!
 
Men han har vart på gott humör iallafall. Riktigt gosig har han varit. Velat vara i min famn hela morgonen. Så vi har suttit och kramats, läst i böcker och sjungit. ♥
Nu sover han förmiddag.
 
Snart kommer Glenn hem på lunch. Vi har rester över sen igår så jag slipper laga något till oss vilket är skönt. Då kan jag slappa lite istället. ^^
Slängde med ett kollage med lite bilder jag hittade i telefonen från de närmsta dagarna. Det är en bild på när Casper fick äta äpple själv (jag satt med). Koncentrationen var hög! Han vart superledsen när jag tog bort äpplet från honom så han tyckte nog att det var gott. ;)
Sen en bild när han utövar sin nya livsfarliga favoritsysselsättning, nämlugen att klättra på skohyllan.. som han mycket väl vet att han inte får. Men kollar mamma bort 5sek så går det alldeles utmärkt att klättra upp har han märkt :P Klätterapa no.1!
 
Sen är det en bild jag tog när jag & mamma plockade svamp. Så fint ute nu. :) Men snart är det grått och trist. :(
Favoritbilden är nog den på Glenn & Casper. Mina älskade, älskade killar! ♥
 
Sista bilden är från imorse när jag & Casper satt och gosade. ^^

Kommentarer
Postat av: Linda

Fina bilder :)

Svar: Tack :)
nikoba.blogg.se

2012-10-09 * 11:31:10
URL: http://Luckylady.se


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0