Sina första steg

Idag tog Casper sina första EGNA steg. Helt utan förvarning så gick han två steg från kaminen till gästsängen här på kontoret. Det var ett under att jag såg det då jag satt här vid datorn. Jag blev så snopen. haha, han är ju annars väldigt feg när det kommer till detta att gå. Att klättra på allt som existerar i ett hem, ja det är helt okej. Men att gå, nejnej sånt går inte. ;)
Men det kommer. Han får ta den tid han behöver. Vi har inte bråttom. Även om det vore fruktansvärt kul om han gick snart. hihi ♥
 
Från det ena till det andra. Jag är ju lite låg med bloggen som ni märkt. Det känns inte så roligt längre om jag ska vara ärlig. Jag bloggar för min egen skull, såklart. Men att få respons är väl något alla vill när man lägger ned tid på text & bild. Sån är iallafall glad. Men jag känner me roch mer att jag sitter och sntränger mig för 60-90pers som bara vill snoka. Som aldrig kommentrerar någonting. Då vet jag dessutom att det både är familj & vänner som läser utan att lämna ett enda spår, och hur länge har ni följt mig liksom? 2-3år?
Förlåt men det känns ganska meningslöst. Det är inte det att jag tigger kommentarer eller så, då jag själv kan vara väldigt dålig periodvis att kommentera.
 
Dock vill jag lyfta fram det tiotal människor som faktiskt lägger en kommentar då och då. Det värmer var gång. Tack ska ni ha. Verkligen.
 
Men ja, nu vet ni hur jag känner.
Jag älskar att blogga, men just nu känns det bajs rent ut sagt.
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej! Jag tycker det är jätteroligt att följa din blogg, både när du skriver om grisarna och om ditt familjeliv, men eftersom vi inte känner varandra är jag dålig på att kommentera, men jag ska tänka på det framöver! FORTSÄTT BLOGGA :)

Svar: Tack Maria, det värmer att få höra!
nikoba.blogg.se

2012-10-13 * 18:24:19
Postat av: Mamma

Fortsätt med din blogg, snälla ! Kram !

Svar: <3
nikoba.blogg.se

2012-10-13 * 19:08:22
Postat av: Linda

Sluta inte blogga!! Din blogg är en av mina favvobloggar, är inne på den flera ggr per dag!! :)

Svar: Hihi rar du är. ^^
nikoba.blogg.se

2012-10-13 * 19:31:15
URL: http://Luckylady.se
Postat av: julle

ingen som komenterar min blogg heller :( Lite tråkigt faktiskt... :S
Jag tycker iaf om å läsa din blogg. Kul att se in i en annan "vanlig" människas vardag och inte läsa kändisbloggar å sånt

Svar: Men va? Kommer inte mina kommentarer fram? :S
nikoba.blogg.se

2012-10-13 * 20:58:34
URL: http://jullets.wordpress.com
Postat av: Alexandra

Ååå, tog han sina första egna steg idag! Stora killen! Han kommer nog våga mer nu när han fått smak på det! ;)

Även om jag inte flitigt lämnar kommentarer så tycker jag din blogg är mysig och det är roligt att följa vad som händer i era liv! =) Kul med Caspers utveckling då man själv har en liten i samma ålder och kul med alla djur inlägg då det är ett annat intresse hos mig! =)

Svar: Ja vi får väl se. ;D Har din goding börjat gå än? :)
Jag tycker du kommenterar rätt ofta faktiskt. Och det är jättekul!
tack för dina ord. :)
nikoba.blogg.se

2012-10-14 * 01:05:41
Postat av: julle

har fått nån kommentar av dig, men det var länge sen :S

Svar: Men vad konstigt! JAg kommenterade det där med dagisinlägget. Kom inte det fram?
nikoba.blogg.se

2012-10-14 * 06:41:40
URL: http://jullets.wordpress.com
Postat av: Erika

Gud vad roligt att du såg när tog sina steg :D :D

Förstår precis hur du menar med kommentarerna, har samma "problem". Det är typ "bara" du som kommenterar ;) <3

Svar: Ja jättekul! :D Vore kul om han gick innan 1år. :D
Ja visst är det trist. :(
nikoba.blogg.se

2012-10-14 * 10:31:35
URL: http://erikashundliv.blogg.se
Postat av: Jonas Andersen

Va roligt att Casper tagit sina första steg :) Saknar alla er där uppe, måste se till att ses snart :) Har varit dålig på att kommentera men försöker iallafall ;) Men tycker det är kul att läsa din blogg så hoppas du fortsätter!

Svar: Tack Jonas. :)Jag hoppas ni kan komma i helgen! Hörde rykten om det. ;)
nikoba.blogg.se

2012-10-14 * 13:24:02
Postat av: Annika

Oj såg att min kommentar hamnat fel, fortsätt skriv i alla fall Emma, favoritblogg på många sätt och vis! Kram

Svar: Tack det värmer så<3 kram
nikoba.blogg.se

2012-10-15 * 10:04:45
URL: http://thehugbunny.blogg.se
Postat av: julle

nä :( måste vara wordpress som muppar sig då :(

Svar: Inte så konstigt att jag inte fått svar tillbaka då ;) haha..
nikoba.blogg.se

2012-10-16 * 09:51:53
URL: http://jullets.wordpress.com
Postat av: julle

nu har jag letat igenom och tydligen så har det hamnat i skräp-posten! Vad fräckt! Då vet jag vart jag ska leta efter kommentarer då :P Tack för att du kommenterar iaf =) hade jag vetat att jag fått kommentarer hade jag ju svarat :P

2012-10-16 * 10:00:43
URL: http://jullets.wordpress.com
Postat av: Hannah

Jag gillar verkligen din blogg, kul att få läsa om din vardag, tycker du skriver så bra! Jag är urusel på att kommentera, men det är mest för att jag inte riktigt vet vad jag ska skriva :P Är nästan aldrig någon som kommenterar min blogg heller.. Är typ familjen och närmsta vännerna :) Ska försöka bättra mig på att kommentera! :D Tack för att du delar med dig av ditt liv och fortsätt att blogga!

Svar: Tack för din fina kommentar!
nikoba.blogg.se

2012-10-16 * 10:37:42
URL: http://www.norderphotography.blogg.se
Postat av: Hannah

Åh justja Casper och dina djur är supersöta! :D

2012-10-16 * 10:38:33
URL: http://www.norderphotography.blogg.se
Postat av: Alexandra

Nä inte än ;) Bara reser sig mot allt hela tiden, och bara vill stå och gå med hjälp av oss, så det kommer nog snart! ;)

Svar: Åh vad spännande! hihi Vad stora de har blivit!
nikoba.blogg.se

2012-10-16 * 20:35:55


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0