Ost&Vinkväll

Fy bubblan vilket väder det är. Usch vad deppigt det är. Bara regn regn regn.. Det är ju så surt ute att man snart kan bada på gräsmattan utan problem.
Ni vet ju att det sägs att världen ska gå under i dec 2012. Kanske ska vi dränkas? :O Haha
 
Jaja, vi har slöat hela dagen. Vi åkte iväg och handlade på förmiddagen, åkte hem och åt lite lax, och bäddade sen ned oss i sängen och kollade på Den gröna milen. Casper sov några timmar så vi hade det lungt och mysigt. ^^
 
Nu ska vi busa järnet med Casper s han blir trött inför nattningen. För ikväll ska vi ha ost&vinkväll. Hör och häpna VIN! Haha, jag har lovat älskling att jag ska dricka. Vilket jag inte är något fan av. Vin vet jag inte nör jag smakade sist. Så det kan ju bli spännande. ;) Jaja det går säkert ned till den fantastiskt goda kantarelltoasten jag ska laga till. hihi
 
Innan jag avslutar här vill jag säga GRATTIS till Linda som blivit "mormor" åt fyra små kattbebisar idag. Jag gissade rätt på att det va fyra stycken minsann. hihi Ska bli spännande att få titta på de små liven sen. :D
 
Nu får ni alla ha en toppenkväll. Stanna inne, tänd lite ljus och umgås med någon ni tycker om. Det ska jag göra iallafall. :) ♥
 

Kommentarer
Postat av: jossie

Åh va gott! Ett glas vitt eller rött hade inte suttit fel..

Svar: :)
nikoba.blogg.se

2012-10-20 * 18:53:50
Postat av: Linda ~ Corellii

Tack gumman! :) Du får jätte gärna komma och pussa på de små nån dag :D Lycka till med vinet ;) haha!

Svar: Jättegärna! :D Vi kan ju ta det till 1veckas fotograferingen kanske. Så kan jag hjälpa dig att hålla ordning på de små liven medan du fotar. hihi ;)
nikoba.blogg.se

2012-10-21 * 18:12:28
URL: http://corellii.blogg.se


Ditt namn:
Spara signatur?

Din E-postadress: (Visas bara för bloggägaren.)


Din URL/Bloggadress:


Din kommentar skriver du här:

Trackback
RSS 2.0